Stari…

Am 1000 de stari

… sunt bucuroasa, am parte de un nou inceput… un loc al meu, numai al meu… un colt unde pot sa rad sa plang… unde daca nu am chef nu trebuie sa fac nimic… nu trebuie sa zambesc doar pentru a da impresia ca sunt ok… cuvantul ACASA incepe sa prinda alt contur…

… sunt trista,  ma asteptam la o mana intinsa de la omul care ma invatat gustul independentei, libertatii… iar mana… nu a fost intinsa, ba chiar o simt mult prea chircita… asteptam bucuria acestui om ca am decis sa fiu libera, independenta… dar nu o simt… simt parca un regret, o parere de rau ca eu…’aia mica” am avut curajul de a o lua practic de la 0…

… sunt ranita, omul care ma invatat ca mandria este o  calitate, ca nu e bine sa lingi unde ai scuipat, ca atunci cand decizi ceva, oricat de greu ti-ar fi nu dai inapoi, isi calca orgoliul in picioare, neaga ca ar fi scuipat, intoarce una din cele mai importante decizii din viata lui… atunci cand a plecat simteam ca il pot ierta candva… acum cand s-a intors… stiu ca nu il voi mai vedea nicicand ca un exemplu… si doare .

… sunt dezamagita, sunt oameni pentru care mi-am luat-o rau de tot, sunt oameni in care am crezut, carora le-am gasit de fiecare data cate un motiv pentru lucrurile mai putin ok pe care le-au facut… sunt oameni de la care am acceptat multe… justificandu-ma eu in fata mea „asa sunt ei… ” , sunt oameni care stiu ce valoare are o promisiune pentru mine- au promis- dar nu au respectat promisiunea… sunt oameni in care am gresit investind…

… sunt bulversata, de un barbat care nici el nu cred ca stie ce are in cap… m-ar vrea dar e prea complicat, m-ar lasa dar nu se indura… sexfriend e ciudat pentru el… prieten parca e prea putin… este un om foarte complicat… dar altfel nu cred ca mi-ar placea…

… sunt multumita, am langa mine prieteni, nu-s multi dar sunt foarte valorosi… oameni inteligenti, frumosi atat la trup cat si la suflet, oameni pe care ma pot baza… si care imi fac sufletul bucuros…

Un gând despre “Stari…

Lasă un comentariu