Ce-i viata?

Ajung la concluzia ca nu-i decat un fir foarte subtire de matase… Sunt marcata de decesul unor oameni… oameni tineri, frumosi… oameni care aveau pentru ce trai…

Prima de care am aflat, este Madalina Avram , o cunosteam… nu pot spune ca o cunosteam bine… ne-am intersectat de cateva ori… dar imi parea o persoana fascinanta… o femeie foarte frumoasa, sigura pe sine, cu o energie debordanta… eu am vazut-o doar razand. Fata asta a avut o moarte cel putin stupida… a murit din cauza unei gropi in asfalt, din cauza incompetentei unor drumari… Ma gandesc ca nu avea decat 29 de ani… si probabil 1000 de vise… si toate au fost curmate intr-o fractiune de secunda…

La doar o zi… citesc ca un om (ziaristul Mile Carpenisan) care a fost prezent pe fronturi de lupta, in mijlocul calamitatilor naturale, oriunde se intampla ceva rau… a murit din cauza unui  soc septic provocat de un furuncul…

Toate aceste intamplari ma fac sa ma gandesc la cum trebuie sa imi stabilesc prioritatile, sunt din fire o persoana care are tendinta de a trai clipa… acum mai mult ca niciodata cred ca doar asa merita trait… ce rost au planurile de viitor in conditiile in care nimeni si nimic nu ne garanteaza existenta clipei urmatoare?  Oare de ce viata face glume atat de proaste? De ce alege sa plece de langa oameni care au inca multe lucruri bune de facut… si ii insoteste pe unii care pur si simplu nu o merita (criminali… violatori… oameni ce vor sa se sinucida)… In momente ca astea sunt suparata pe divinitate… pe alegerile pe care le face…

Imi domolesc putin furia pe viata, gandindu-ma ca poate exista o alta viata, acolo in locul acela verde in care tot timpul este liniste si pace… unde toate sunt bune si frumoase… iar acesti oameni sunt chemati acolo pentu a completa acest loc…

Lasă un răspuns

