Camere

Imagine

Viata noastra este formata din camere, multe camere, zeci de camere si camarute… fiecare om, fiecare intamplare din viata noastra reprezinta cate o camera. In fiecare camera suntem altcineva, suntem cel ce ne face omul din camera. Suntem practic reflectia comportamentului omului din camera, putem fi buni, rai, iubiti, copii, nebuni, isterici…

De multe ori punem oamenilor din viata noastra etichete… de fiecare data ar trebui sa ne gandim cat din eticheta respectiva este rezultatul comportamentuli nostru vis-a-vis de acel om… sa facem un exercitiu… dupa ce l-am etichetat ca fiind un om ok, sa ne purtam ca niste jigodii, oare omul ala va mai ramane ok? Acelasi lucru ar trebui sa il facem si cu nebunii, istericii si labilii din viata noastra… sa incercam sa ne schimbam noi comportamentul, sa identificam ce anume din comportamentul nostru reflecta nebunii nostrii.

In fiecare camera intram sperand ca vom gasi o camera frumoasa si un om asemenea, uneori se intampla… alteori…camera este ponosita iar omul din ea prabusit… din camerele astea de cele mai multe ori fugim cat ne tin picioarele, totusi rar vedem o sclipire in ochii omului din camera si poate chiar o raza de soare in camera… ne hotaram sa „renovam” camera si sa ridicam omul… atunci cand reusim este minunat, mai avem o camera frumoasa si un om frumos in viata… si omul acela are inca o camera frumoasa in viata lui. Dar ce ne facem cand omul din camera prefera camera ponosita…fiindui greu sa o mentina pe cea frumoasa?

Cred ca ca atunci cand se intampla asa ar trebui sa nu uitam un singur lucru… ca exista o usa pe care sa iesim si sa o inchidem bine in spatele nostru luand cu noi speranta ca vom gasi camere frumoase cu oameni frumosi.

Un gând despre “Camere

  1. Da, interesantă abordatra şi totuşi omul face o greşeală in mod repetat ceea ce ma face să cred că deocamdată suntem la un nivel de gândire la care nu reuşim să invatam, ori de cate ori am face aceaşi greşeală. Imi spun, azi am greşit când am dat replica respectivă când discutăm cu X, data viitoare voi fi mai atent şi am să încerc să fiu cat mai intelept. Iată se iveşte o alta ocazie unde-mi pot dovedi inteleptciunea dar gânduri cu care vorbesc mereu in gândurile mele ma face să execut cu totul alta comandă şi iar am dat-o- bara… Dar ai scris frumos să ştii.

Lasă un răspuns

