Scrisoare pentru Mos Craciun

Mos Craciun, nu pot sa iti spun ca am fost buna si blanda, draguta si iertatoare… nici nu iti voi promite ca voi fi… Dar si asa iti voi scrie cateva randuri… nu vor fi asternute pe hartie frumos colorata, cu scris ingrijit, asa cum poate la un momemt dat ti-am trimis, nu iti voi cere nici papusele frumoase, dulciuri multe… nici macar o sanie noua…

Mosule, eu as vrea sa imi aduci o zi de duminica, asa cum era acum 20 de ani… macar pranzul din ziua aia de duminica. As mai vrea sa imi aduci o zi cu ploaie de vara, sa ma mai plimb in parc asa cum m-am plimbat , de fapt cum ne-am plimbat atunci prin ploaie… Si stii ce imi doresc cel mai mult si cel mai mult… sa pot sa ii mai pot face o bucurie, sa o mai vad o data fericita, sa merg la ea… nu la un morman de pamat pazit de-o cruce…

Dar tu Mos Craciun… stii sa aduci doar papusele colorate, dulciuri multe si sanii noi.. eu nu le vreau… si nu te voi astepta…

5 gânduri despre “Scrisoare pentru Mos Craciun

Lasă un răspuns

