Incerc…

… sa revin, sa fiu si aici prezenta, cu ganduri , trairi, emotii.

Am o multime de lucruri de scris, din pacate cele mai multe sunt dezamagiri, palme luate de la viata… Am aflat cum ca moartea exista de-avaratelea…  am aflat ca moartea nu trebuie sa fie neapartat fizica…

Peste moartea fizica a omului pe care il iubesc cel mai mult pot spune ca am reusit sa trec, mai bine zis ca am acceptat-o stiind ca nu am cum sa schimb lucrul acesta, toti vom ajunge in punctul acela… au ramas vii amintirile… si dorinta acelui om de a nu ma lasa infranta.

Imi este greu sa inteleg totusi de ce oamenii, oameni in care eu am crezut, si-au batut joc de increderea mea. Sunt doua povesti, pe care vreau sa le scriu… poate asa voi reusi sa le depasesc, sa inteleg DE CE…

Pentru mine prietenia este un lucru esential in viata, prietenii sunt familia pe care ti-o alegi, din punctul meu de vedere. Eh si cand oamenii pe care ii alegi sa te insoteasca prin viata, pe care ii lasi sa te vada „gol” te calca in picioare in cel mai urat mod, este dureros… Doi ‘buni prieteni” de-ai mei au ales ( sau poate asa a fost sa fie…) sa ma calce in picioare in cel mai greu moment al vietii mele…

Omul in care eu am investit cea mai multa incredere, cei mai multi neuroni, omul de care m-am atasat cel mai mult, pe care l-am considerat parte din familia mea, a ales atunci cand psihic si fizic sa imi intoarca spatele… si am avut timpul si puterea sa inteleg ca ani de zile s-a folosit de slabiciunile mele… m-a facut sa cred ca sunt isterica, ca ea este singurul om care imi poate  suporta toanele, ca fizic nu pot face lucruri si ea imi este de mare ajutor. M-a facut sa cred ca sunt foarte superficiala, fap de la care mi s-a tras o mare „busala”… A stiut sa joace perfect rolul „copilului victima”, a stiut sa ma manipuleze in acelasi timp acuzandu-ma ca sunt manipulatoare. M-a facut sa cred ca are nevoie de un prieten, de un om care sa creada in ea… am facut-o cu toata forta mea, am crezut si mi-am aparat crezul…

Nimic dint toate astea nu m-au facut sa ii intorc spatele… picatura care a umplut paharul a fost momentul si gestul pe care nu il voi ierta nici in trei vieti de acum inainte…Ea, a ales in momentul in care bunica mea s-a prapadit sa fie practic… inexistenta, stia prin ce trec, stia ca sunt leguma… stia ca simpla ei prezenta m-ar fi ajutata atat pe mine cat si pe restul familiei mele… Totusi nu a putut renunta la filme si comoditatea statului in pat.

Ce-a de-a doua poveste… este a omului care m-a facut sa cred ca exista oameni care au puterea sa spuna lucrurilor pe nume, un om care a ales sa nu insele oamenii de langa el. Si in el am crezut cu multa forta, a fost un exemplu pentru mine… exemplul persoanei care a stiut sa treaca peste o copilarie grea, devenind omul matur, corect si cu mult bun simt…

Oh, cat de rusine imi era cand faceam cate-o prostie… iar el imi tinea predici. Cat de mult imi doream sa pot fi ca el…

Ironia sortii a facut ca in acelasi moment greu al meu, sa incep sa il descopar cu adevarat… Cat de mult am incercat sa ii gasesc scuze pentru faptul ca practic isi ignora copilul… Cat de mult am incercat sa ii gasesc motive pentru o stare de absenta din relatia in care era… orice alt motiv decat cel ca… insala, pentru ca el mi-a spus uitandu-se in ochii mei ca … „el nu insala niciodata”, si eu am crezut fiecare vorba… a fost dureros sa descopar ca el, prietenul meu… pe umarul caruia mi-am plans frustrarile, i-am inpartasit neputintele, in fata caruia m-am rusinat de fiecare data cand am facut prostii… stie sa minta, sa insele, sa se foloseasca de oamenii de langa el…

Dragii mei „prieteni”, ma bucur ca nu sunt ca voi, ma bucur ca nu mi-am inventat personalitati noi pentru fiecare om cu care am intrat in contact, ma bucur ca stiu sa fiu intr-un singur fel… asa cum sunt…  cu multe defecte cu putine calitati dar cu un caracter bine construit… Si stiti ce am descoperit. am descoperit ca voi doi ( oricat de mult va doriti sa nu fie asa) sunteti la fel… semanati atat de mult… sunteti la fel de gaunosi si egoisti… tocmai de aceea nu aveti si nici nu veti avea oameni pe care sa ii puteti suna la ora 2 noaptea sa le cereti o parere, un sfat sau ajutorul.

Va multumesc pentru lectia de viata pe cate mi-ati servit-o .

2 gânduri despre “Incerc…

  1. Oricum cel de al 2 lea OM cred ca si-a dat seama ca a facut greseala vietii lui, cred ca isi dea seama ca a pierdut tot si ca va ramane singur… dar nu va recunoaste niciodata pentru ca e prea prost, las, orgolios si egoist ….

  2. Daca astazi e o zi grea pentru tine, sau treci printr-o perioada grea, si speranta aproape ca te-a parasit, daca nimeni nu e langa tine si ti-e greu, te rog, drag prieten, sa alergi la Domnul Isus, Fiul lui Dumnezeu.
    La El gasesti iertare, speranta, bucuria de a trai si fericire adevarata…
    El e singurul care ramane cand toate celelalte se duc. Si El iti va fi un prieten adevarat, cum niciun om nu iti poate fi. http://www.caleamantuirii.blogspot.ro

Lasă un răspuns

