Promisiuni

Eu… atunci cand rostesc cuvantul „promit” fac pe dracu’n patru sa respect ceea ce am spus… Promisiunile fata de altii mi le tin intotdeauna… promisiunile fata de mine… le incalc, mai ales atunci cand este vorba de alti oameni…

Azi mi-am promis ceva… eu nu am voie sa imi incalc aceasta promisiune, daca o voi incalca… nu imi voi incalca numai promisiunea facuta mie… ci si promisiunea facuta fiecarui om care trece pe aici… pentru ca PROMIT ca nu imi voi incalca promisiunea.

Un gând despre “Promisiuni

  1. Pingback: Promisiunile sunt făcute pentru a fi respectate | Kissa's blog

Lasă un răspuns

