Plictis

Sunt intr-o stare de plictiseala maxima…

Vreau sa mi se intample lucruri, sa simt adrenalina, emotii… m-am saturat de existenta asta asa liniara, eu sunt omul caruia ii place sa traieasca intens, sa treaca dintr-o stare in alta in fractiune de secunda… Vreau sa am motive sa rad cu pofta, sa plang , sa simt fluturi… sa imi fac planuri… m-am saturat de toata rutina si plictiseala asta, e primavara( spre vara)… am” inviat”… si vreau sa simt viata in fecare secunda…

4 gânduri despre “Plictis

  1. Eu imi doresc o viata ca a aluia din reclama cu Seven Days, nu nu nu si da da da, imi doresc sa am pe cineva caruia sa-i vina idei traznite pe la 3 noaptea. Simt ca sunt inconjurat de oameni peste 60 de ani, modernizati, care stau nonstop pe facebook

    • Nu stiu reclama dee la 7 days, dar cunosc foarte bine sentimentul de a fi inconjurat de „pensionari obositi” care isi petrec viata sociala pe facebook si alte retele de socializare 😀 .

    • Ar fi minunat… si poate chiar exista oameni care au un asemenea stil de viata… as vrea macar 1/2 din stilul asta de viata 😀

Lasă un răspuns

