Cand acasa nu-i acasa…

Din pacate locul care ar trebui sa imi fie casa… nu il simt ca fiind acasa .

Nu pot da o explicatie logica… casa in care m-am(ne-am) mutat este foarte ok, spatioasa, curata, are o bucatarie mare si foarte ok utilata, este o casa pe care nu o gasesti usor de inchiriat… noi am avut norocul asta…

Dar casa asta minunta mie imi da senzatia de sufocare, de casa rece, de spital… Nu ma regasesc in ea… nu imi gasesc liniste sufleteasca…Una din camere eu personal o vad ca pe o camera la morga… biblioteca din aceea camera imi da senzatia „frigiderelor ” de la morga, si cand deschid sertarele sau usile, acelei biblioteci parca astept sa vad un picior cu eticheta…

Camera mea este lipsita de personalitate, parca casa asta a furat farmecul lucrurilor mele… perdeaua verde parca nu mai lasa razele soarelui sa treaca la fel prin ea… scaunul meu vechi nu isi gaseste locul…

Florile… sunt lipsite de farmec, le ud mecanic, asa cum o asistenta batrana si obosita pune a 1001 perfuzie unui pacient…

Nimic din ce e acolo nu e acasa… nimic nu ma face sa vreau sa fie acasa…

Este o casa in care fluturi mei verzi refuza sa apara… nici lor nu le da senzatia de acasa…

P.S.  raspuns la intrebare: prefer o casa mica si saracacioasa dar calda, care sa imi desghete simturile, trairile, imaginatia… decat casa asta mare si frumoasa dar al dracu de rece… care imi ingheata toate simturile si toti fluturii.

2 gânduri despre “Cand acasa nu-i acasa…

  1. De parca ar fi batute-n cuie!
    Ca sa te simti ca acasa fa cateva schimbari.Nu cred ca o perdea schimbata si cate ceva pe ici pe colo inseamna ceva rau sau distrugator.

    • Asta-i buba, ca obiectele care ma reprezinta, schimbarile facute… nici ele nu pot incalzi casa, in esenta casa probabil nu are nicio buba… creierul mele probabil mai multe…

Lasă un răspuns

