Gand

Azi, mi-am dat seama ca in ultima vreme am lasat lucrurile simple sa treaca pe langa mine fara a le baga in seama… Au inflorit copacii, peste tot este verde, pe alocuri gasesti simfonii de culori date de lalele, panselute , narcise…

Azi mi-am facut timp 2 minute sa ma apropii de o tufa cu flori mici si frumos mirositoare…am simtit un amestec de bucurie si tristete… m-am bucurat ca pot simti mirosul placut al florilor gingase, care parca imi umplea trupul… si tristete… tristete pentru ca pe acolo am trecut des, foarte des si nu m-am putut rupe pana acum 2 minute din ceea ce faceam sa admir gingasia florilor si sa imi inund narile cu mirosul lor… pacat… sper sa fi invatat ceva, si sa ma opresc mai des sa admir o floare, un copac, un zambet…

Lasă un răspuns

