Neputinta

Este unul din cele mai urate sentimente… Sunt in situatia in care cea mai draga persoana care exista pe pamantul asta… se stinge sub ochii mei… iar eu nu pot face NIMIC. Simt o durere pe care nu stiu sa o descriu, simt durerea ca nu ii pot oferi mai mult, as vrea sa ii ofer elixirul vietii, sa o tin aici cu mine. Eu am nevoie de ea, nu stiu cum sa accept ceea ce se intampla. Lupt eu cu mine, as vrea sa pot lupta cu… ceea ce o ia de langa mine, dar ce sunt eu… sunt un om… un om neputincios.

Nu vreau mila, compasiune… nu vreau nimic, vreau doar ca EA sa mai stea aici… in rest nimic.

Lasă un răspuns

