Durere…

Sunt intr-o perioada cand… nimic nu merge, cand lucrurile rele vin val… am momente cand simt ca nu mai fac fata. Nu pot clasifica lucrurile dupa gravitatea lor, findca pentru mine toate sunt la fel de grave in felul lor…

Sunt induretrata pentru ca mi-a murit pisicul, Aresul meu mi-a murit in brate… ma simt… nici nu stiu cum sa descriu starea… In acelasi timp bunica mea, cea mai draga fiinta este bolnava… si din pacate nu de orice boala ci de Alzheimer, mai bine spus… acum aceasta boala isi face de cap… Este groaznic „spectacolul” oferit de aceasta boala… Faptul ca nu pot face nimic ma distruge psihic… nu am nici cea mai muca putere sa o ajut… Eu… nu sunt nici pe aproape de faza in care problemele cu dantura sa se sfarseasca…

Simt ca as vrea sa ma pun in pat si sa ma trezesc peste o luna… iar atunci lucrurile sa fie rezolvate, Aresu sa nu fi murit, bunica sa fie lucida iar eu sa nu mai am probleme de sanatate… Dar din pacate niciunul din lucrurile rele care sunt acum in viata mea nu-s reversibile…

Lasă un răspuns

