Durerea, starea mea naturala…

Nu stiu cum sa descriu starea mea actuala… probabil ca cel mai sincer raspuns pe care il pot da la intrebarea „Ce faci?”, este : MA DOARE !

Eu speram ca dupa minunatele interventii chirurgicale durerile se vor diminua… eh, nu e deloc asa… Sunt in starea in care daca nu ma dor ranile (operatiile) ma dor dintii, iar daca nu ma dor dintii in mod sigur ma doare stomacul – ori nu am mancat ori am mancat fara sa mestec, iar daca mestecam, ma dureau dintii si ranile, iar daca nu ma doare nici stomacul nici nimic in gura, sigur ma doare capu’… Sa nu mai zic de efectul medicamentelor pe care le iau… imi dau stari de voma, dureri de cap, dureri de stomac… Toate durerile astea imi dau o stare de nervi maxima…

Vazand totusi partea buna a lucrurilor, fiecare zi trecuta reprezinta scurtarea perioadei de viata sociala pe holurile spitalului de stomatologie, in cabinetului de stomatologie ori in fata usii cabinetului…

Un gând despre “Durerea, starea mea naturala…

Lasă un răspuns

