Nu am chef…

Va multumesc celor ce ati invercat sa dati in perioada asta de mine… unora nu le-am raspuns, pe altii i-am expediat repede… nu sunt in cea mai buna stare pentru a socializa… Nu am chef de nimic, vreau doar sa treaca perioada asta mai repede… sa pot iesi, sa pot rade cu pofta, sa pot manca altfel decat „ciomflongit”(adica dat prin robot)… As fi vrut tare mult sa fi fost mai relaxata… mai nepasatoare cu imaginea mea… sa nu ma intereseze parerea celor cu care intru in contact… din pacate(sau poate din fericire) ma intereseaza… drept urmare voi sta in continuare bine „ascunsa”, voi vorbi doar cu cine am eu chef (in general cu oamenii pe care ii simt foarte aproape) si doar atunci cand am eu chef.

Lasă un răspuns

