Adio 2010

Anul 2010 pentru mine a aratat cam asa:

1 ianuarie 2010 – Amsterdam

25 martie 2010 – m-am mutat cu Sabina

27 iunie 2010- am terminat intr-un final facultatea

14 octombrie 2010 – am facut 30 de ani

5 noiembrie 2010 – mi-am infiat „copilul” –  pisicul meu frumos ARES

– 31 decembrie 2010 Budapesta

Cam asa a aratat 2010 in linii mari… a fost un an in care am cernut oamenii de langa mine, au ramas putini dar valorosi. Nu pot spuneca a fost un an plin de realizari, dar a fost un an in care parca m-am mai asezat putin, un an in care mi-am vindecat ranile vechi.

Va doresc tuturor celor ce imi vizitati casa virtuala un an nou plin de sanatate, bucurie, realizari si momente speciale !!!

Scumpa mea , iti urez sanatate , noroc si tot ce iti doresti! La multi ani! Elena
6 gânduri despre “Adio 2010

  1. distractie cat mai frumoasa la baile tale de suflet:P si un an nou cu mai multe realizari, plin de optimism si fara evenimente majore neplacute :)) LA MULTI ANI!!!!

  2. Pingback: Adio 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

