Intalnire

M-am intalnit cu doamna Enache, aceasta doamna a fost invatatoarea mea. Dupa discutia cu Doamna Invatatoare mintea mi-a fost invadata de amintiri, amintiri foarte frumoase… amintirile astea m-au facut sa realizez cat de mult a contribuit acest OM la formarea mea, cat de mult ma influentat…

Atunci cand imi era invatatoare, doamna Enache, era de o finete si o feminitate iesita din comun ( cel putin asa o vedeam eu, si asa mi-a ramas in minte), era genul de femeie care era foarte cocheta, tot timpul asortata, care dadea o mare atentie la detalii…

Eu nu imi amintesc ca dansa sa fi tipat vreodata sau cel putin sa fi ridicat tonul… ne vorbea foarte bland, nu ne dadea pedepse atunci cand faceam nebunii ci doar ne „rusina” (eu  as fi preferat sa stau la colt de multe ori), stia sa ne provoace sa dam cat de mult putem, ne-a invatat sa concuram si ne-a invatat sa pierdem ( de mine nu prea sa lipit asta cu pierdutul) .

Intalnirea din acea dimineata mi-a trezit amintiri placute, prima zi de scoala, „drama” pe care am avut-o ca nu am avut snur rosu, obsesia pentru unghii ingrijite si batistuta (aia pt unghii a ramas), mandria pe care o simteam cand luam 10 si eram cea mai buna… furia pe care o aveam pe mine cand eram pe locul 2 (nu suport locul 2, orice alt loc dar nu 2… ideal ar fi locul 1, daca nu sunt capabila prefer orice alt loc, dar nu locul 2), parca am simtit putin din emotia pe care o aveam la serbari… a fost parca o intalnire cu trecutul, si ce frumos a fost.

Doamna,va multumesc ca ati trecut prin viata mea si ati lasat o amprenta!

Un gând despre “Intalnire

  1. Pingback: Intalnire - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

