Pofta de viata=Mg

Sunt foarte…EU, asa cum ma stiam, vesela, energica, cu mare chef de orice, oricand… Am avut impresia ca m-am imbolnavit de depresie. Frustrarea si depresia cred eu ca sunt contagioase. Din pacate am avut in apropierea mea cel putin un om care suferea de aceste ” boli” si am avut impresia ca le-am luat si eu… dar NU.

Nu m-ai molipsit de ceea ce esti TU, nu sunt un clovn care “pe scena” rade, iar acasa plange, nu m-am transformat in ceea ce urasc – intr-un om trist si plin de frustrari…

Toata starea mea din ultima vreme s-a datorat, unei carente de MAGNEZIU. Da, pare ciudat… daca imi spunea cineva ca de la o tableta efervescenta cu gust de lamaie voi redeveni EU… sigur nu credeam… Dar uite ca tableta cu gust de lamaie ma face sa fiu vesela, sa ma uit in oglinda si sa imi placa ce vad, sa fiu “ca pe arcuri” si sa ma apreciez la adevarata mea valoare.

Un articol serios, complet si bine documentat despre MAGNEZIU veti putea citi aici (vineri).

Un gând despre “Pofta de viata=Mg

  1. Pingback: Pofta de viata=Mg - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

