Imaginea conteaza?!?

Intr-o discutie, imi spune cineva ca este satul de imagini si ca vrea esenta… am auzit cuvintele astea spuse in 100 de feluri diferite, dar din pacate foarte rar s-au dovedit a fi adevarate…

Eu cred ca imaginea conteaza, oricat de mult incercam sa parem profunzi, interesati doar de esenta, nu este asa… pana la urma primul contact il avem cu imaginea…  acum depinde de la om la om cat conteaza aceasta imagine sau ce imagine cauta…  Poate par superficiala dar nu cred ca as putea sa imi ignor anumite idei… oricat de concentrata ar fi esenta unui om care nu-i „prieten cu apa” sau este obez, nu ar putea compensa aceste lipsuri… Cred cu tarie ca lipsa de interes fata de propria persoana creeaza o imagine defectuasa.

Superficiala sau nu, eu cred ca imaginea conteaza, si „vinde”, inaintea esentei… ar fi minunat sa fie invers, dar traim intr-o lume in care imaginea atarna mai greu decat esenta…

4 gânduri despre “Imaginea conteaza?!?

  1. Pingback: Imaginea conteaza?!? - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Iti place Sagrada Familia? Pai si atunci de ce ar mai conta din ce este facuta? Si sincer sa fiu cateodata chiar nu vreau sa aflu.

Lasă un răspuns

