Vreau sa pot renunta.

De multe ori am fost „acuzata” ca vreau sa salvez lumea… ca imi pasa prea mult de altii si ca imi fac mult prea usor  scop din a-i ajuta in anumite situatii, uneori fara sa imi fie cerut ajutorul…  Nu stiu de ce asa sunt „setata genetic” nu este chiar bine pentru mine, ma agit si ma consum mult… dar daca reusesc ceea ce imi propun, sunt extrem de multumita si practic nu imi pasa de efortul depus si stiu in mod sigur ca ma voi „aventura” in alta experieta…

Mi sa spus ca fac din oameni „proiectele mele”, nu-i asa… ma implic in tot ce ma implic din dorinta de a lasa ceva in urma, in ideea in care cineva, candva isi va aminti de mana intinsa si la randul sau va intinde o mana… poate este greu de inteles, dar asta este motivul, nu am nimic de castigat… poate doar satisfactia lucrurilor bune facute in mizeria asta de lume…

Ar fi minunat sa vad, sa simt ca persoana careia ii intind o mana face mai mult decat sa fie de acord cu ce vorbim, ca nu se ascunde in spatele lui „nu pot”… nimic, dar nimic nu se obtine fara un minim de efort… „nu pot sa fac”, „nu am vointa”, atunci cand este incoltit sa apeleze chiar la „nu vreau” ( cu toate ca nu o data si-a exprimat dorinta de a face lucrul respectiv) sunt doar pretexte pentru a fi comod, pentru a-si plange de mila, pentru a-si justifica in fata sa esecul.

In clipa asta ma simt dezamagita, dezarmata… oare voi putea molipsi anumite persoane cu vointa mea? Incercand iar si iar sa mobilizez o persoana, care de cele mai multe ori imi da impresia ca ma aproba decat sa tac si sa termin pentru ca el sa faca fix ce stie incepe sa ma dezarmeze… incepe sa ma faca sa ma gandesc ca este mai bine sa renunt… chiar daca renuntarea mea va avea un efect negativ asupra acelei persoane… este situatia in care simt in fiecare zi putin din  gustul esecului, si ma doare… ma doare rau, dar din pacate nu eu sunt cea care trebuie sa „lupte”, cea care trebuie sa isi adune toata energia…

Sper sa gasesc puterea de a renunta…este extrem de greu pentru mine sa renunt,  dar cred ca este situatia in care trebuie sa abandonez si sa mai fac ceva doar in clipa in care mi se va cere ajutorul… doare rau, dar asa cum mi-a spus cineva la un moment dat „doare, ustura si… trece”.

2 gânduri despre “Vreau sa pot renunta.

  1. Pingback: Vreau sa pot renunta. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Problema stii care este, de fapt? Nu imposibilitatea de a schimba mentalitati ci imposibilitatea de a schimba SISTEME. Atata timp cat suntem „programati” sa gandim asa, asa o sa facem.

Lasă un răspuns

