Daca ar durea prostia…

…eu as fi unul din oamenii care ar urla permanent… nu vorbesc de prostia clasica ci de prostia aia care te face sa iti faci rau singur, aia care te face sa te intrebi daca esti masochist… si da eu incep sa cred ca sunt masochista… Am un mare talent de a-mi face singura rau, cum rar sa mai vazut… intru in cacat, inot in el cu zambetul pe buze iar cand ies sunt zdrente…Vorba aia „ce isi face omu’ cu mana lui”… in situatia asta sunt eu… iar atata timp cat nu voi inceta sa imi fac singura rau… nimeni nu ma va putea ajuta sa ies din balta de rahat in care, dupa cate observ, imi palace sa ma afund…

Sunt o proasta… si imi merit soarta.

6 gânduri despre “Daca ar durea prostia…

  1. Un om prost nu si recunoaste nicioadata defectele!Oricum va fi mult mai simplu daca te detasezi de tot ceea ce te deranjeaza.Important e ca intotdeauna sa faci ceea ce ti place si ceea ce e moral si nici macar o singura data sa nu asculti comentariile altora!

Lasă un răspuns

