Fara titlu

In ultima vreme nu am scris constant, nu stiu exact de ce… poate fiindca am folosit in mai multe randuri acest blog pentru a-mi plange de mila, pentru a spune lucruri care ar fi trebuit sa le spun uitandu-ma in ochii celui care ii erau adresate nu intr-un display…  acum cred ca ar fi timpul sa renunt la aceasta „forma de comunicare”… asta nu inseamna ca blogul meu drag va disparea, ci pur si simplu nu va mai fi locul de plans…

Voi incerca sa revin la ideea de a scrie constant, si de a aborda si alte subiecte… voi vedea ce va iesi, dar toate astea dupa o scurta vacanta… 😀

5 gânduri despre “Fara titlu

  1. Pingback: Fara titlu - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Vacanta placuta!
    Te astept cu bratele deschise… o pauza poate o sa te indeparteze cu totul de blog, sau poate o sa iti aduca energia de a scrie mult.
    Eu astept varianta II 😀

Lasă un răspuns

