Esti un strain…

…m-am uitat in ochii tai si nu am simtit nimic… nu mi-a pasat de consecintele vorbelor mele… am vazut tristete… nu m-a atins… ai mimat un zambet… nu m-a durut ca-i fals. M-ai atins… nu mi-a placut, parca aveai mana de beton, grea si deloc moale… Mi-ai spus ca sunt frumoasa… nu m-am simtit frumoasa in ochii tai. Ti-am spus ca imi pare rau… te-am mintit, de fapt nu ma intereseaza, ti-am spus ca te vei descurca… am spus-o din politete, nu cred ca iti va fi usor… am vrut sa te ating, nu am putut… ceva m-a retinut. m-am uitat dupa ceea ce vazusem eu, candva…  ca m-am inselat, nu erai tu, era doar imaginea pe care eu am vrut sa ti-o creez… imagine pe care de cele mai multe ori nu te-ai pliat… de fiecare data iti gaseam scuze… acum nu am mai cautat scuze… m-am trezit, nu exista in tine ceea ce eu cautam… si stii ce nu am simtit dezamagire, ci doar nepasare.

Peste tot s-a asezat o patura de indiferenta, exista un trecut… unul care nu este nici pe departe asa cum vedeam eu atunci prezentul, este un trecut care nu merita sa-i port doliu…

Lasă un răspuns

