Dureri de cap!!!

De cateva zile sunt chinuita de niste dureri de cap groaznice, ma trezesc cu ele… ma culc cu ele… sunt prezente tot timpul, mult prea prezente.

Pastilele nu au niciun efect, somnul nu mai este un remediu, cafeaua… este degeaba, nimic nu le face sa treaca. M-am gandit ca poate voi muri, dar Sabina are grija sa imi aminteasca de fiecare data ca voi muri atunci cand nu ma va mai durea nimic… Ma gandesc ca nu imi solicit suficient creierul si a inceput sa se strice… in curand va incepe sa miroasa a stricat… sau poate bietul de el nu mai suporta toate ideile care il pun la munca… Dar daca s-a atrofiat, si se loveste de invelisul cranian si de-aia ma doare?!? Poate neuronii (aia putini pe care ii mai am) mei dau petrecere sau mai rau sunt in razboi, or simti ca pe masura ce trece timpul vor ramane si mai putini si duc o lupta de supravietuire…

Oricum daca vor continua sa existe cred ca veti auzi de mine si incercarea mea de despicare a capului pentru a afla motivul durerilor la stirile de la ora 5.

Un gând despre “Dureri de cap!!!

  1. Pingback: Dureri de cap!!! - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

