Stare nevrotica

Am o perioada ciudata… nu simt mai nimic, nu ma mai mira nimic, nu mai am asteptari de la nimeni…

Am o stare nervoasa generata fie de un om care are impresia ca poate aparea si disparea oricand din viata familiei lui, care nu intelege ca totusi ulciorul nu merge de multe ori la apa… ca a ranit si ranile nu se vor vindeca 100% niciodata, fie de o persoana draga mie, in privinta careia simt ca orice as face… ea nu pricepe mesajul, ma pot purta frumos, pot tipa, ma pot certa zile intregi cu ea… nimic nu o face sa reactioneze, sa incerce sa gaseasca o cale de comunicare… daca ma intereseaza ce se intampla cu ea… imi spune ca nu-s mama ei, daca nu ma intereseaza… nu-i sunt prietena pe care o vrea, daca o laud are impresia ca o iau la misto, daca o critic sunt prea dura cu ea… este dureros cand ajungi intr-un astfel de moment, mai ales ca noi am impartit multe, bune si rele… am ras si am plans impreuna… dar acum simt ca vorbesc singura… iar nervii incep sa ma lase…

Nici cel putin nu mai sunt depresiva… sunt doar satula si plictisita de aceleasi discutii si aceleasi concluzii… sunt plictisita de replicile „voi incerca”, „voi face”, „mai vreau o sansa”, „vreau sa imi recastig familia”…

Stiu ca in general am o stacheta sus ridicata, dar consider ca este asa fiindca oameni pe care i-am ales sa fie langa mine o pot depasi, cer mult de la oameni care pot oferi si mai mult, daca eu as considera ca un om nu poate… nu as cere.

2 gânduri despre “Stare nevrotica

  1. Pingback: Stare nevrotica - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Nu ai sort de izbanda … daca persoana respectiva are ceva in minte, sansele ca sa reusesti o miscare a gandurilor sunt mici…chiar inexistente.
    Inteleg ca tii la persoana in cauza, si din aceasta cauza nu pot sa spun ca o solutie ar fi fost sa lasi totul balta si sa nu te intereseze de ce i se intampla… dar prietenia inseamna exact ceea ce faci tu – toleranta.

Lasă un răspuns

