Facerea de bine…

Nu o data mi s-a intamplat sa ajuta oameni, prieteni ori cunoscuti… poate nu a fost cel mai mare ajutor primit de oamenii aceeia vreo data, dar eu cred ca in situatiile mai grele si o vorba buna sau o mana intinsa poate insemna ceva… constat cu durere ca unii oameni nu isi mai aduc aminte nici de vorba buna nici de mana intinsa…

Este dureros cand un om in care ai crezut, pentru care ti-ai mai luat si cate un sut in cur la un moment dat, te trateaza ca pe ultimul prost… care te invinovateste pentru faptul ca ai fost acolo, ai fost putin acida si din cauza asta el nu a fost capabil sa isi faca treaba…

Este revoltator din punctul meu de vedere, cand tu care la un moment dat ai fost incepator il dai pe altu’ prin rahat doar pentru ca a incercat… nimeni nu s-a nascut invatat…

Stiu ca am fost  ironica, dar nu cred ca un strop de ironie poate face un om sa nu isi faca treaba cum ar fi normal, nu cred ca este corect ca tu, un profesionist sa ma faci pe mine si ironia mea vinovata de ziua ta slaba… munceste mai mult si nu vei mai avea zile slabe sau momente in care ironia rauvoitorilor sa te faca slab…

7 gânduri despre “Facerea de bine…

  1. In general oamenii nu si mai aduc aminte de cei care i au ajutat in momentele grele!Te parasesc cand dai de o anumita problema si vor mai veni doar atunci cand se vor simti neajutorati sau parasiti,

  2. sunt mai multe pasaje care ma duc cu gandul la prostii, ori sunt eu naughty rau 😀

    -el nu a fost capabil sa isi faca treaba…
    -sa ma faci pe mine si ironia mea vinovata de ziua ta slaba
    -munceste mai mult si nu vei mai avea zile slabe

    app la ce te referi ? 😀

    • =))
      “-el nu a fost capabil sa isi faca treaba…” = el nu a cantat bine
      “-sa ma faci pe mine si ironia mea vinovata de ziua ta slaba” = eu l-am luat putin la 11m inainte sa se suie pe o scena
      “-munceste mai mult si nu vei mai avea zile slabe ” = repeta in nestire si vei fi bun, repetitia este mama invataturii

      Este vorba de un mic conflict cu un prieten care cauta vinovati pt o zi proasta… oricum a fost funny modul in care ai vazut tu lucrurile =))

Lasă un răspuns

