The show must go on!

M-am lasat in ghiarele depresiei, nu mai vreau nimic… nimic din ce primesc de la viata nu imi pare bun… nu mai simt ca suturile in fund sunt impulsurile de care am nevoie pentru a face pasi inainte… am renuntat la speranta, care nu cred ca este altceva decat o mare minciuna…

Am rugat sa fiu gasita si sa imi fiu data inapoi mie… dar oare stie cineva ce sunt de fapt? Oare nu trebuie sa dau si eu o mana de ajutor pentru a fi gasita?

Nu mai vreau sa fiu „femeia invizibila” … nu vreau sa imi mai produc singura drame si sa traiesc in ele…

Stiu bine ca fiecare avem un destin, un drum de urmat… nu cred ca as fi vrut sa am un drum lin… fiind supusa incercarilor… am devenit mai puternica, am invatat sa fiu om… am inteles ca lucrurile cele mai importante sunt cele mici si aparent lipsite de valoare…

Scena pe care se joaca spectacolul vietii mele a fost  zdruncinata… va mai fi zdruncinata… dar impotriva orcarui cataclism – spectacolul va continua  !

4 gânduri despre “The show must go on!

  1. Uneori acest spectacol este asa cum il facem noi… de fapt de fiecare data este asa… e foarte greu insa sa te lupti cu dramele… daca dramele din teatru nu tin mai mult de doua ore, cele din viata pot fi chiar si vesnice…imi place foarte mult perspectiva aceasta dar pe de alta parte trebuie sa prindem o gura de oxigen plin cu pozitivism pentru a putea continua acest spectacol intr-un sens bun… daca este atat de sigur ca directia este numai inainte trebuie sa fim sigur ca avem o viata in care trebuie sa fim mereu puternici… chiar si atunci cand suntem invizibili….mult succes

  2. auzi! nu crezi ca ar fii cazul sa iesi dracului din butoiul cu melancolie si sa incepi sa vezi partea frumoasa a vietii?
    fa un exercitiu, asa de distractie, incarca sa vezi ce e mai bun in tot ceea ce te inconjoara, intr-o distractiva plimbare cu ratb-ul, intr-o zi banala de munca…
    unde e jigodia care m-a invatat sa supravietuiesc in bucuresti?! o vreau inapoi! fa bine si …reda-mi-o! sunt atatia in jurul tau care se bazeaza tocmai pe puterea ta de a trece peste lucrurile neplacute…peste drame, nu te mai lasa doborata! stiu ca poti mai mult!

Lasă un răspuns

