Te rog…

ajuta-ma sa ma regasesc… sau mai bine gaseste-ma tu si daruieste-ma mie…

Te rog pe tine, nu stiu cine esti… dar te rog fa-mi acest dar… gaseste-ma pe mine cea puternica si mandra si daruieste-ma mie cea slaba… sterge-mi lacrima si contureaza-mi zambetul, smulge indoiala si sadeste speranta… pune-ma in fata mea, cea care am ajuns, pe mine… cea care ma stiu… Daruieste-ma pe mine cea care viseaza la culmi inalte, mie care am ajuns sa imi fie greu sa sper la putin…

Te rog, vindeca-ma de neincredere, de frica,  de toate gandurile urate… fi doctorul sufletului meu, resusciteaza-l, fa-l sa vrea iar tot ce iubea candva…

Fi profesorul meu… invata-ma ca viata e frumoasa, invata-ma cat valoreaza un zambet… o vorba… un gest aparent neinsemnat.

Te rog, vino…  redama pe mine mie,  nu ma lasa sa ma uit pe mine, construieste-mi aripile ce mi-au foat frante, ia-ma de mana si invata-ma sa zbor fara teama…

4 gânduri despre “Te rog…

  1. Nu, nu este o rugaciune doar o rugaminte… eu, se pare ca nu ma mai gasesc pe mine, si sper din tot sufletul sa ma redea cineva mie…

  2. „Pe mine, mie, redă-mă”! Răspunsul e în tine. O ştiu, pentru că acum ceva vreme în urmă cineva m-a redat mie însămi, nu că nu mi-ar fi fost bine cu cea care eram. Doar că mi-a adus aminte de mine, cea care fusesem odată. Şi a mai făcut ceva; m-a învăţat dragostea.
    Cineva îţi va auzi ruga…şi pentru că atât de tare ruga îţi e dorinţă, ţi se va şi împlini. De obicei se întâmplă atunci când ne aşteptăm cel mai puţin!

    E sensibilitate în cuvintele tale; nimeni nu ar putea rămâne indiferent.

Lasă un răspuns

