Casa mea !

Atunci cand voi avea o casa a mea, a mea si a lui, a noastra vreau sa fie fix asa

Am gasit poza asta pe un blog, se pare ca pe blogul unui domn arhitect. Aceasta macheta contureaza perfect imaginea casei pe care eu o vreau, a caminului (nu doar fizic) la care visez…  Si stiu ca atunci cand va fi sa fie, asa va arata caminul meu, al meu si al lui, al nostru.

6 gânduri despre “Casa mea !

  1. buna, aceea este o macheta in miniatura… eu zic ca daca vrei sa o construiesti este foarte simpla si ieftin de realizat dar la prima vijelie..posibil sa trebuiasca sa iti cauti chirie,,,
    semnat,, realizatorul machetei. >:)

    • imi place tare mult macheta asta, acum ce sa zic, daca domn’ arhitect imi zice ca ma ia prima vijelie… ma mai gandesc… poate ramane in proiect ca si casa de vacanta intr-o insula exotica 😀

  2. dar pana iti construiesti casa si iti cumperi insula si inveti surf.. poti avea in actuala ta casa aceasta macheta.. asa ca sa ai la ce visa.. daca te intereseaza putem discuta

Lasă un răspuns

