Ce-i viata?

Candva, cineva mi-a spus ca viata nu este nimic altceva decat drumul spre moarte… imi amintesc ca am fost foarte contrariata… am incercat cum am stiut eu mai bine sa spun ca viata este libertate, fericire, deschidere, risipa, nazuinta spre culmi inalte, munca, lacrimi… m-am opus ideii de drum spre sfarsit…

Dar, din pacate timpul a trecut, am inceput sa inteleg ca da… viata este doar drumul spre sfarsit, pe marginea caruia sunt libertatea, fericirea, deschiderea, risipa , iubirea, lacrimile, munca pe care noi in drumul nostru le culegem…

Dupa ce am inceput sa inteleg… am si simtit asta… am vazut cum pentru oameni de langa mine drumul a fost mult prea scurt…

Zilele astea m-a bantuit amintirea unei persoane foarte dragi sufletului meu… dar pentru care din pacate drumul nu a fost mai lung de 30 de ani… avea atatea planuri… visa la iubire… visa sa isi tina copii in brate… pana cand i-a fost dat un verdict mult  mai dur decat multor criminali…

Stau  si ma gandesc cum intr-o clipa… a simtit cum se naruie tot… asemenea unui castel de nisip luat de val…  A fost puternica… a ras in fata destinului, a vrut sa il infrunte… sa lungeasca drumul…

Am fost revoltata, nu am putut accepta ca… nu mai e, de fapt nici acum nu accept, ea… alaturi de alti oameni dragi ce au avut un drum mult prea scurt, sunt in sufletul meu… si din cand in cand ma intreb cum ar fi fost daca drumul ii era totusi mai lung?

Lasă un răspuns

