Scuze

Imi cer scuze tuturor celor carora in ultima perioada…

… nu le-am raspuns la telefon(si nici nu i-am sunat inapoi),

… nu am vorbit cu ei pe messenger,

… le-am spus ca voi ajunge in diverse locuri si nu am ajuns,

… i-am repezit.

Nu stiu daca starea mea de agitatie si nervozitate (pricinuita de lucrarea de diploma pe care incerc sa o termin si a examenului pe care urmeaza sa il sustin) poate reprezenta un motiv intemeiat in ochii vostri,  pentru atitudinea mea de om nesuferit…

In cazul in care nu voi ramane cu sechele din cauza cosmarurilor pe care le am ( visez ca nu reusesc sa termin lucrarea, ca nu ii place profesorului, ca nu reusesc sa invat pentru examen, ca nu ma trezesc sa ajung la examen, ca sunt in fata subiectelor si nu stiu nimic…), promit ca imi voi reveni.

Acum ma reintorc la bacteriile, levurile si fungii mei.

Lasă un răspuns

