Obsesie…

asta-i tot ce imi mai lipsea… de cateva zile ma obsedeaza un cantec, l-am (re)auzit intamplator, si nu stiu de ce chiar simt versurile alea… simt cum in relatia mea cu anumiti oameni dragi „ceasul o ia singur inapoi” , parca ca nu ii mai cunosc… nu ii mai simt, nu mai sunt decat in trecut… si asta ma doare…

Cantecul cu pricina se numeste „Tot ce am avut” sau „Numai trecut” , l-am cautat, l-am gasit pe You Toube , de atunci il ascult obsesiv… cu toate ca inregistrarea nu-i chiar cea mai buna, drept urmare am marea rugaminte la cine detine acest cantec (daca se poate in variana originala- adica cantat de Seicaru) sa faca un pustiu de bine sa sa faca in asa fel sa il am si eu.

Va multumesc anticipat!

2 gânduri despre “Obsesie…

  1. poezia este de la A.Paunescu-https://www.youtube.com/watch?v=HP1If1biRnU
    cel mai bine este interpretat de un amic-”GAZA”(Costin Emanuel Bunda)https://www.youtube.com/watch?v=VFuvszDw6wk

Lasă un răspuns

