1an…

Acum un an (la indemnul a doi buni prieteni) am hotarat ca trebuie sa am o casa virtuala, o casa a sufletului meu… si s-a dovedit a fi o alegere inspirata…

Blogul asta mi-a servit ca loc unde sa imi plang suferintele ori sa imi strig cat pot de tare bucuriile… pe scurt… o casa virtuala plina de cele mai sincere trairi…

Statistic, anul ce a trecut ar arata cam asa: 20424 de vizite… 104 posturi… 262 de comentarii… ziua cu cele mai multe vizite – 4 .11.2009

Va multumesc ca imi cititi gandurile… trairile… nebuniile…

Lasă un răspuns

