Ea…

 

Nu stiu de ce dar intr-o stare depresiva fiind am inceput sa analizez oamenii cu care relationez des si foarte des… i-am impartit pe categorii, am spre marea mea multumire si categoria „buni prieteni” si categoria „mai bine fara”… dupa mine inseamna ca am o gama larga de cunostinte ceea ce e ok…

Exista o persoana, pe care am balacarit-o, am iubit-o, am certat-o, pe care am desfintat-o de fiecare data cand a gresit, cu care nu m-am purtat cu diplomatie niciodata… am zile in care as pune-o cap de lista la „mai bine fara”, dar in secunda urmatoare as face-o sefa la „cei mai buni prieteni”…  Sunt momente in care i-as sparge capu’ sa vad ce dracu are in el, dar sunt si momente in care e geniala( si cred ca astea-s mai multe). Are creier cat pentru 2 dar de multe ori foloseste cat pentru un bebelus… Sunt situatii in care pune 1000 de intrebari fara sens, imi „antreneaza” nervii zilnic dar poate la fel de bine sa ma faca sa rad in hohote… si doar noi sa stim de ce…

Ea, ca e o ea… are un suflet frumos, dar mult prea tinut sub cheie… poate iubi ca o nebuna dar nu ar recunoate nici moarta, ar da tot ce poate ca sa indrepte lucruri pe care viata, soarta sau eu mai stiu ce le-a creeat cam strambe dar o face pe indiferenta… se da „barbata” dar e al dracu’ de sensibila… nu vrea sa planga cu lacrimi, dar are siroaie bine incuiate…

Ea este cea cu care am facut cele mai mari nebunii, cu care am trecut prin cele mai grele momente, cu care am ras cel mai mult, este cea cu care mai in gluma mai in serios toata lumea zice ca am o relatie… da am o relatie, cea mai frumoasa, sincera, deschisa  si complexa relatie pe care am avut-o pana acum.

Nu stiu ce ne rezerva viata, dar stiu ca atat cat imi va sta in putere nu voi lasa pe nimeni si nimic sa strice aceasta legatura, este una dintre cele mai de pret bogatii pe care le am… si la care tin mult prea mult.

 Iti multumesc ca esti… exact asa cum esti.

( Poza- o adevarata opera de arta- a fost facuta sa ma binedispuna… si a reusit atunci si de fiecare data cand o vad)

4 gânduri despre “Ea…

  1. Sa stiti ca exista si poze mai normale cu mine.
    Plus, minte cand zice ca am creier cat pentru doi, sau poate nu stiti cat de dobitoci sunt aia doi care impreuna au creierul cat al meu. 🙂
    Anna, acest post nu este cumva o modalitate de a te ascunde dupa deget?
    Nu vrei sa scrii despre ceea ce deranjeaza intr-adevar?
    Primul pas este sa recunosti, eu am inceput deja, acum trebuie si tu macar sa incerci.

    • E na… asta imi mai lipsea… 😀 . Eu nu cred ca ma ascund dupa nimic, pur si simplu am scris ce am simtit… daca nici eu nu recunosc ce ma deranjeaza… Fetelor cred ca ma cunoasteti indeajuns… sau poate ma insel eu?

  2. Pingback: “Ce te-ai face fara mine…” « Anna's Blog

Lasă un răspuns

