Vreau sa divortez…

Singura problema este faptul ca nu-s maritata…

Mai am putin si fac 30 de ani, de ceva vreme una din primele 5 intrebari cand ma intalnesc cu vreo ruda sau cunostinta, care are ca standard al dezvoltarii unui om casatoria, este „Cand te mariti?” sau „Nu te mai mariti?”  asta ar fi unul din motive… al doilea este un alt fenomen ce se petrece in viata mea, exista anumite persoane binevoitoare care incearca sa imi faca cunostinta cu tot felul de indivizi… ba cu verisorul divortat, bacu nepotul de la tara, ba cu vecinu’ de la 5…

In cazul intrebarilor… raspunsurile vin cu mult calm si sunt de genul ” cand ma va lua unu”, „nu ma ia niciunu’ de tot” sau  ” cand se va legaliza casatoria cu persoane de acelasi sex”… e dar cand sunt pusa in fata situatiilor de a cunoaste nu stiu ce barbat frustrat care poate nu are nimic in comun cu mine, care accepta sa ma cunoasca doar ca i-a spus matusa/vecina/verisoara ca sunt fata buna, matusa/vecina/verisoara neavand de unde sa stie cat de fata buna sunt eu, cu atat mai putin cum sunt intr-o relatie, simt ca innebunesc, vad rosu in fata ochiilor… iar refuzul nu este intotdeauna unul dragut…

Am incercat sa le explic binevoitorilor ca NU sunt adepta acestor intalniri, ca trebuie sa il cunosc si sa ma atraga ceva la omul ala pentru a relationa in vreun fel… ca NU sunt fata buna, ca sunt al dracu de pretentioasa si cusurgioaica… ca nu conteaza ca baiatul are casa ori masina, ci conteaza cate carti a citit, cate a inteles din cele citite… daca are sau nu simtul umorului, daca este capabil sa inteleaga ce sunt eu… cum sunt eu. Se pare ca a fost oarecum in zadar… tot  se mai gaseste cate un cupidon… drept urmare, vreau sa divortez, sa ii linistesc ca am fost maritata, ca nu a tinut si ca acum am statutul de divortata…

Scopul meu in viata nu este acelade a ma marita, nu sunt o fanatica a acestei institutii, nu stiu daca ma voi marita candva, daca o voi face o voi face clar atipic si nu va fi pentru acea hartie, ci pentru ca asa voi simtii, pentru ca nu voi simti ca o data semnata acea hartie devin „proprietatea” cuiva  sau cineva devine „proprietatea” mea…

Revenind la problema cu divortul, sunt in cautare de barbat,  care sa detina suficienta nebunie sa intre in acest joc, sa priceapa ca este un joc si sa accepte sa fie casatorit perioada minima prevazuta de lege…

Ne vedem la petrecerea de divort…

3 gânduri despre “Vreau sa divortez…

  1. Cand am citit varsta pe care urmeaza sa o faci, am ramas putin pe ganduri- daca pot spune asa. Din cele ce citisem eu pe blog, te vedeam o pustoaica mai la varsta nebuniei primare. Nu vreau sa spun ca acum te consider invarsta… doar ca mai rar persoane care ajung la o varsta si stiu sa traiasca viata pline de „nebunie”.
    M-am obisnuit ca dupa 25 de ani toata lumea se izbeste dematuritate si pun o bariera cu copilarerile.
    Esti un model de urmat pentru mine,caci eu refuz cu desavarsire sa ma maturizez…ma vad o pustoaica pana la batranete.

    In ceea ce priveste casatoria si ceea ce spun ceilalti…imi place felul cu care privesti si cum le raspunzi;
    Nu este treaba lor cand,cum cu cine vrei sa te casatoresti;
    Ce sunt asa grijuli cu tine? Cred ca pretendentii pe care ti trimit ei/ele tie…sunt ideali pentru gusturile lor si nimic mai mult.

    Vreau si eu o invitatie de divort 😀

    • Ma, ce sa zic… eu nu cred ca sunt un bun exemplu pentru nimeni… eram un exemplu daca aveam un sot, trei copii… o cariera de mare succes si gandeam asa… modul in care gandesc eu este al unei persoane lipsita de orice responsabilitate… si care acctioneaza 90% din situatii din impulsul de moment.
      Cat despre invitatia la divort… te astept, daca se va intampla vor aparea aici toate detaliile

  2. Poate sa fie si casatorit?

    Glumeam!

    De fapt voiam sa ma refer la partea cu exemplul bun pentru nimeni… Eu consider ca e foarte bine sa gandesti… chiar destul de mult. Si pe urma…daca o fi cazul…dar doar daca o sa fie cazul, poti sa te si casatoresti. E destul de aiurea invers…

Lasă un răspuns

