Valentinu’

 

E uite ca a venit si 14 februarue… a venit mult laudatul, asteptatul, anuntatul „Valentine’s day” … in afara faptului ca sunt anti din cauza faptului ca noi pana acum cativa ani nu aveam nimic in comun cu Valentinu’  am si o mare dilema, de ce imi trebuie o zi a indragostitilor? Daca sunt indragostita nu e ziua mea in fiecare zi, ora, secunda in care simt ca sunt indragostita? Oare de ce imi trebuie o zi ca sa fiu mai indragostita sau sa primesc ca simbol al iubirii deja expiratul trandafir rosu? Cand „EL” cel de care sunt indragostita imi ofera o floare de camp ma iubeste mai putin decat atunci cand imi ofera un trandafir rosu? Nu e mai bine sa imi declar iubirea zilnic decat sa o declar decat in aceasta zi a indragostitilor? 

Dragul meu( cel care esti sau care vei fii) eu nu te iubesc de Valentin nici mai mult nici mai altfel decat in alta zi…  nu vreau sa ma iubesti mai patimas o singura zi pe an, vreau sa simt pasiunea ta in fiecare atingere… nu vreau sa imi oferi trandafiri rosii pe 14 februarie… vreau flori de camp tot restul anului…  nu vreau inimioare de ciocolata intr-o zi de februarie, vreau dulceata buzelor tale in fiecare secunda petrecuta impreuna… nu vreau sa imi spui „Te iubesc” in ziua asta… vreau sa ma faci sa simt ca ma iubesti in oricare alta zi… in fiecare zi…

2 gânduri despre “Valentinu’

  1. Sf. Valentin e doar un alt simbol plantat de societate in capul nostru, langa trandafirii rosii, rochia de mireasa si restul elementelor care ne programeaza comportamentul, ca sa fim ca toata lumea (ca tot vorbeam de tipare sociale zilele astea).

Lasă un răspuns

