Ce bine e sa fii prost!

Am ajuns la concluzia ca este extrem de bine sa fi prost… nu sa faci pe prostu’  ci sa fi prost  in toata fiinta ta…  Asa ca vreau sa fiu proasta… dar proasta rau, nu numai asa putin… Sa nu imi mai chinui creierul cu tot felul de ganduri, sa nu mai incerc sa inteleg de ce… sa imi doresc cu ardoare sa fiu asistent Manager( nu am nimic cu secretarele, dar 90% sunt seci…)… si sa am  un iubit caruia sa ii spun „Pisi”…

Sa lecturez cu mare interes programul TV… sa imi pun problema daca de la 4 ma uit la telenovela sau merg la Mall sa beau o cafea cu fetele… si sa facem poze cu vreo vedeta pe fundal… 

Ce tare ar fi sa ma consider cea mai cea, sa nu imi constientizez nicun defect… sa vorbesc numai tampenii si sa imi para ca spun cele mai interesante lucruri pe care cineva le poate spune…

Da… pana la urma sa fi prost nu e asa rau… uneori un IQ mic poate insemna o doza mai mare de fericire… prosteasca, dar tot fericire se numeste…

5 gânduri despre “Ce bine e sa fii prost!

    • Din intamplare am aceasta carte in casa, dar spre rusinea mea nu prea mi-am facut timp sa o rasfoiesc… dar promit ca lucrurile nu vor ramane asa ;;)

  1. Din pacate nu e alegerea ta cat de proasta esti sau poti fi, chiar daca astenia asta de primavara precoce iti da astfel de ganduri. Subscriu la ideea ca e naspa sa ti se spuna „pisi”.

    • Oh da… din pacate,
      Am momente in care imi dau seama ca una din marile mele probleme cu mine este aceea ce vreau mai mult de la mine iar asta se intampla fiindca imi constietizez lipsurile… daca nu ma ducea capu’ sa imi constientizez lipsurile eram mult mai multumita… Si nu e “astenie precoce de primavara” este o constatare…

Lasă un răspuns

