A fost…

A trecut nebunia sarbataorilor, a sms-urilor siropoase, a urarilor pe care de multe ori le facem de dragul de a le face… Imi plac sarbatorile de iarna mult de tot, dar nu si prefacatoria din jurul lor…

A venit un 2010 care… nu stiu ce imi va aduce, care sper din tot sufletul sa imi aduca liniste, sa fie anul in care vor fi noi inceputuri, sa fie anul de care sa imi aduc aminte mult timp… Daca ar fi  sa contabilizez ce a insemnat 2009… clar a fost anul in care eu nu am mai fost eu, anul in care am aflat cat de mult pot iubi dar si cat pot face pe altcineva sa sufere(un om care a picat in locul nepotrivit la momentul nepotrivit…). A fost anul in care am avut mai mult ca niciodata nevoie de un umar pe care sa ma sprijin, si am avut spre marea mea bucurie nu numai unul (dar de unul in mod special…).

Adio 2009, cu rele si cu bune…

Un gând despre “A fost…

  1. Te aprob in ceea ce priveste mesajele de sarbatori….eu nu am trimis nici unul, si nu pentru ca nu as aveacreditul activ,ci pentru ca nu imi place safie mass..prefec ceva personalizat pentru toti si spus din suflet personal.

Lasă un răspuns

