Iubire la comanda…

As vrea… sa invat sa ma indragostesc  decat de cel ce e indragostit la randul lui de mine … sa invat sa construiesc sentimente… sa invat sa simt fluturi in stomac… As vrea sa invat sa raspund la fel la fiecare mangaiere, sa invat sa il tin cu la fel de multa pasiune de mana, sa invat sa imi apara acea licarire in privire cand il vad.  As vrea sa gasesc manualul care sa ma invete toate astea, sa ma invete ce sa fac sa nu ranesc, nu vreau sa ranesc asa cum eu am fost ranita…

As vrea ca iubirea sa fie rationala, sa o pot controla, sa aleg eu cine o merita… cui o ofer… nu vreau sa spun… „imi pare rau, dar nu simt nimic”, eu nu vreau sa fac asta dar in acelasi timp simt ca nu pot invata sa iubesc la comanda… Nu pot sa inteleg de ce Cupidon sau cine ne-o face sa ne indragostim greseste sagetile, de ce eu plac pe cineva dar sunt placuta de altul… si nu numai mie mi-se intampla asta… Cum sa fac sa nu ranesc un om, cum sa ii spun ca e ok, chiar e ok… dar eu sunt lipsita de orice simtire? Ma simt foarte prost ori de cate ori vorbesc cu el, imi este greu sa fiu radicala, imi este greu sa nu ii raspund la telefon, nu pot rani un om, chiar daca poate asa ar fi mai bine pentru el…

Si totul s-ar rezolva daca eu as invata sa iubesc la comanda… daca as putea sa primesc tot ce imi este oferit, iar eu la randul meu sa pot oferi ceva…

3 gânduri despre “Iubire la comanda…

  1. poate nu ai nevoie de parerea unui simplu suflet, poate ai scris asta doar pentru tine…dar citind am simtit nevoia sa iti spun ceea ce mi s-a intamplat mie, poate o sa te ajute intr-un fel sau altul.
    Pateam la fel ca tine, ma indragosteam de persoane care ma vedeau doar ca pe o amica sau mai rau de atat – ca pe cea mai buna prietena si … de mine se indragosteau tot felul de „ciudati” (le spun asa caci nu mi se pareau ca se potriveau caracterului meu sau stilului meu de viata).

    Intr-un moment de ratacire am crezut ca sclipirea a fost reciproca…am avut o relatie care s-a terminat fara sa imi dau seama, greu mi-am dat seama ca noi nici nu ne cunoscusem in adevaratul sens alcuvantului.
    Am blestemat iubirea ca e acra , „Cupid” cel nesuferit si pe mine ca sunt o infantila.
    In tot timpul relatiei mele cu necunoscutul…Cineva tinea la mine si eu nu intelegeam asta, credeam ca este o obsesie si nimic mai mult.
    Dupa despartirea de necunoscut am simtit nevoia sa ma linistesc, sa ma plimb si sa fiu inteleasa.
    „Cineva” a acceptat rolul de cel mai bun prieten al meu, dar in acest timp avea si scapari in care ma facea sa il vad ca pe „the right one”.
    Dupa cateva luni am acceptat provocarea de a incerca o relatie cu „cineva” si au trecut 9 luni de atunci si totul merge bine.
    I-am recunoscut si lui ca la inceput nu tineam la el exagerat de mult…era un prieten care avea niste sclipiri mici de „ceva-ul ala care ne face sa ne indragostim” dar erau mici, caci nu le-am vazut niciodata pana atunci.

    Poate ca trebuie sa riscam si sa incercam sa gasim calea de mijloc intre atractie si intelegere.
    Imi pare rau daca am deranjat…dar m-a luat valul.

    • In primul rand vreau sa iti multumesc pentru ca mi-ai impartasit parerea ta, ma bucur ca ai avut puterea sa descoperi ca se poate la un moment dat se poate sa inveti sa iubesti… Oh cat mi-as dori sa gasesc o cale de mijloc intre ceea ce vreau si ceea ce simt…
      Nu ai deranjat, si te rog sa revii si sa spui parerea ta ori de cate ori simti.

  2. Ahh, daca ar exista o formula, ce bine ar fi! Eu n’am ce sfat sa’ti dau caci sunt in aceeasi situatie, insa daca si cand se va schimba, te voi anunta.
    Sarbatori fericite!

Lasă un răspuns

