Pritena tuturor, iubita niciunuia…

Da… asta este povestea mea… eu ma pot mandri cu destul de multi prieteni… in mare parte baieti… ce nu inteleg acesti baieti este ca eu sunt femeie… sunt anumiti baieti( barbati) pe care eu nu i-am vazut din prima ca prieteni, ci ca barbati… pe care ii doream ca barbati nu ca prieteni… dar felul meu ciudat, prietenos… mentalitatea mea foarte apropiata de a lor ma transforma repede intr-un bun camarad…

Si de data asta e la fel… l-am cunoscut… il plac… poate nu ii transmit fix acest mesaj, dar chiar il plac… vorbim… ne impartasim ganduri si simtiri speciale… ne intereseaza ce se intampla cu celalalt… dar eu sunt pentru el o prietena… nu cred ca isi inchipuie cineva cat de rau poate durea acest cuvat  ” prietena”…  intr-o situatie ca asta…

Ma intreb oare unde gresesc… sau ce ar trebui sa fac sa fiu vazuta ca o femeie… nu este primul tip care imi place iar el ma vede ca prietena pe umarul caruia plange cand nu stiu ge gagica ii intoarce spatele… dar parca e prima data cand nu imi patre corect… cand doare… cand nu vreau sa imi fie prieten…

Nu stiu daca voi avea puterea de a face ceea ce pare a fi normal, nu stiu daca am puterea de a purta o discutie in care sa ii explic ca in primul rand sunt o femeie fermecata de ochii lui… si ca vreau sa ii fiu nu doar o prietena… Imi este frica de discutia asta…

Si uite asa mai am un prieten bun, pe care probabil il voi asculta cand este suparat, pe care il voi tine in brate cand simte ca nu mai are putere, pe care il voi indemna sa faca lucruri… si din cauza caruia voi mai varsa o lacrima atunci cand il voi vedea cu o ea… macar sper ca ea… acea ea, care il va fermeca sa il merite, este chiar un tip special… asa am eu numai prieteni speciali…

5 gânduri despre “Pritena tuturor, iubita niciunuia…

  1. Stai linistita, la baieti e si mai rau…toate fetele te iau drept bun camarad…si daca-ti iei intr-o zi inima-n dinti sa-i spui ce ai pe suflet…o sa-ti promita ca iese cu tine la un suc sa lamuriti problema si apoi dispare de pe fata pamantului, nu mai raspunde la telefon ce sa mai zic de dat vreun semn de viata….

    • Sau „doar” o persoaba care transmite foarte multa feminitate, caldura, bunatate… si pe care multi o doresc alaturi ca femeie nu ca prietena.

Lasă un răspuns

