Pofta de viata

Am fost intrebata daca an scris vreo data despre pofta mea de viata… despre cat de mult iubesc eu viata si despre ce ma face sa am aceasta pofta de viata… Am stat m-am gandit si… am ajuns la concluzia ca am pofta asta de viata in primul rand din cauza incertitudinii existentei zilei de maine… din cauza asta nu imi pot permite sa pierd prea mult din timpul ce-l traiesc… apoi ar mai fi pasiunea cu care fac aproape orice… in orice lucru cat de mic si neinsemnat pun un strop de pasiune, un strop din mine…

Ea imi este data de foarte multe lucruri marunte, lucruri pe care poate nu le bagam in seama dar sunt atat de importante…  pofta de viata imi este data de gustul dulce al reusitelor… de provocarea adusa de esecuri… de incapatanarea cu care caut fericirea…

Imi vine pofta de viata atunci cand in schimbul unor maimutareli primesc de la un copilas un zambet sincer…cand simt multumirea din ochii unui batran atunci cand imi fac timp 5 minute sa il ascult…sau cand ma pot bucura de reusitele fratilor mei…

Imbratisarea unui prieten drag… sau poate clipa cand imi sterge o lacrima din coltul ochiului… clipele nebune impartite cu ei, prietenii mei, si pamenii noi ce intra in viata mea sai ma fac mai bogata sufleteste imi dau pofta de viata…

Amintirea unei plimbari prin ploaie, a unor cuvinte ce vor ramane mereu acolo in sertarasul din sufletul meu… amintirea margaretei furate din gradina vecinului si  daruita mie… si amintirea copilariei… imi dau si ele pofta de viata.

Insa cel mai mult cred ca pofta de viata imi este data de  speranta ca intr-o zi… intamplator voi da peste EL,  acel om ai carui ochi ma vor face sa simt de 1000 de ori mai multi fluturi in stomac deacat pana acum… acel om care ma va fastaci prin simpla lui prezenta, acel om care ma va face sa ma simt capabila sa ocolesc pamantul pentru el… acel om langa care atunci cand ma voi trezi voi stii ca am atins fericirea… fie si pentru o clipa.

Pana la urma viata asa cum este ea, plina de urcusuri si coborasuri ma face sa o iubesc… si e o dragoste atat de sincera!

Lasă un răspuns

