Cum poti?

Best_Friends__by_hutt_boy_24_7

De obicei nu sterg nimic din ceea ce am postat… dar constienta fiind ca acest post calca rau pe cineva pe creier… am hotarat sa il sterg, cu speranta ca el si-a atins scopul…

4 gânduri despre “Cum poti?

  1. Daca tot ai considerat ca este bine, moral si normal sa faci acest post public, macar sa ai un rating bun la el.
    – Observ ca te deranjeaza faptul ca te fac sa te autoanalizezi… poate ar fi mai bine sa imi bat joc de defectele tale, ca sa te faci sa te simti inferioara, si cumva obligata sa schimbi ceva la tine. (Nu tot ce vad eu ca defect trebuie sa fie neaparat defect, si consider ca ai capacitatea de a vedea daca ceva trebuie imbunatatit la tine, ca om.
    – Discutia despre diferenta dintre extrovertit si introvertit cred am mai avut-o de 1000 de ori, mai are rost sa o mai scriu?
    – Cum mi-am aratat respectul fata de tine? Nu mi-am batut niciodata joc de tine, ti-am luat partea de fiecare data cand ai avut dreptate (nu ca ai avea nevoie), si asa cum mi-ai destainuit anumite intamplari din viata ta care te-au facut sa ai o incredere redusa in femei in general, si in cele apropiate de tine in special, mai subliniez inca o data ca „gusturile” noaste in tipologii de oameni sunt total diferite. (te-as ruga sa subliniezi cand vorbesti despre un caz aparte, nu despre o chestie generala – aici ma refer la acele „piedici de ordin estetic”)
    – sa arunc cu noroi in tine? acest lucru ar fi valabil daca as fi vorbit cu cineva despre asta, faptul ca ti-am subliniat in randuri repetate ca ai gresit enorm cu acele „vorbe spuse la nervi” poti sa o numesti tortura psihica daca vrei; si cand promiti ceva solemn (cand nu exista precedente de a nu te tine de cuvant) oamenii te iau in serios, indiferent ce spui dupa.
    – acuzarea de nepasare vine simplu: asa cum oameni care nu ma cunosc la fel de bine ca tine vad cand sunt suparata sau ca am o problema, la fel istiu ca si tu vezi (citesti bine oamenii) si imi pare nespus de rau cand vad ca nici macar nu ma intrebi „Ce dracu’ s-a intamplat de ai mutra asta?”
    – Daca te copiez inseamna ca fie esti idolul meu in viata, si vreau sa fiu exact ca tine, fie sunt usor influentabila.
    – Iti cad in ghenunghi zeul meu! trebuia sa deschid dex-ul inainte sa vorbesc! Iarta-ma ca am gresit o data in viata!!!
    (sper sa intelegi cat de nervoasa sunt)
    – La chestia cu trairile, ar trebui sa dau copy & paste la a doua liniuta combinata cu cea de-a cincea dar cred ca nu are rost, stiu ca ai creier si realizezi ca te-ai repetat.
    – Increderea la mine este un lucru fragil, care se destrama extrem de repede.
    – Eu spun numai ce am chef – simtirile care ies din sufletul meu, ies chinuite si „scremute”. Dupa cum ti-am mai spus, daca toti ceilalti primesc nimic, si tu primesti ceva, catusi de putin din sufletul meu, atunci inseamna ca ai mai mult decat altii. Da, nu dau cat dai tu. Dupa cum stii, niciodata nu o sa pot sa dau atat.
    – Tu nu faci pe desteapta, ii faci pe ceilalti sa se considere ratati.
    – Te-ai saturat sa fii tu cea rea… pai atunci victimizeaza-te. Normal ca ma deranjeaza cand iei o astfel de atitudine, mai ales cand aveai alternative.

    Concluzia mea: inca o cearta conjugala, de data asta publica. Cu aceasta ocazie, rog publicul sa isi dea cu parerea: mai are rost sa ne casatorim sau nu?

  2. 🙂 am citit postul tau si m-am regasit in el. si mie imi reprosa o „fosta” acum fix aceleasi chestii.. ca fac pe desteapta, ca nu ma intereseaza trairile ei, cand ea de fapt nu imi spunea nimic niciodata, ma facea sa ma autoanalizez si sa-mi gasesc defecte care de fapt nu existau, ma acuza de manipulare, ma acuza ca vreau sa o schimb dupa bunul meu plac si la fel…ea ma copia intruna. nu judec pe nimeni, nu cunosc situatia decat din postul tau, dar daca e asa cum zici, e al naibii de urat. cunosc sentimentul si eu am ajuns cu traume serioase din cauza „prieteniei” aleia. si acum ma bucur ca am spus stop cand trebuia.

Lasă un răspuns

