29!

Tocmai ce a mai trecut un an in existenta mea… un an in care s-au petrecut multeee… un an in care m-am schimbat extrem de mult, de fapt nu stiu daca m-am schimbat cred ca m-am maturizat (putin… ). Nu mai conteaza cum a fost… a trecut nu mai pot schimba sau retrai nimic… Ce conteaza este cum mi-a fost ziua… cum m-am simtit… Cred ca a fost cea mai plina zi a mea din ultimii ani… nu plina de oameni sau evenimente… plina de sentimente, de ganduri bune si frumoase, de oamenii dragi, foarte dragi sufletului meu.

As vrea sa le multumesc tuturor celor ce mi-au facut ziua (si noaptea) frumoasa… si care s-au intrecut in cadouri speciale. Trebuie sa ma laud cu ceea ce am primit ca… altfel mor…  Deci am:

Picture 025leptoput (tre sa il botez),

Picture 036mai am si o carte pe care de mult o vreau… (cica tre sa mai si citesc…),

Picture 008o cala pe care nasii au botezat-o Costela (in prima faza era Costel…),

Picture 029niste ciupici care ma vor ajuta sa nu simt frigul (o data cu inaintarea in varsta parca se simte mai rau… frigul),

Picture 030un „cadou roz” foarte dragut,

Picture 023Picture 024 si vedeta serii… „Domnisoara J”, este (tot) roz, are margele si niste miscari…

Si pe langa toate astea multeeee flori, in marea majoritate mov (orice domnisoara tre sa aiba putin mov… nu?)

Picture 019Oricum cea mai de pret a fost prezenta voastra dragii mei, faptul ca v-am simtit aproape pentru mine a insemnat extrem de mult.

Tot in noaptea aia am mai aflat ceva… uneori ne putem insela asupra rolului unei persoane in viata noastra… El nu a aparut pentru a-mi fi iubit… el este in viata mea pentru a-mi fi prieten, trebuie doar ca eu sa invat sa imi fie prieten… si poate cine stie la un momentdat poate si umarul pe care imi voi plange dezamagirile…

4 gânduri despre “29!

  1. Pingback: Retrospectiva Septembrie – Octombrie « File de Suflet

Lasă un răspuns

