Sex fara dragoste… dar dragoste fara sex?

sex

„Rasfoind” unul din e-magazinele mele preferate, am dat peste un studiu… conform caruia dragostea este cea mai puternica experienta, mult mai puternica decat sexul…

Daca este asa oare de ce de cele mai multe ori facem sex si nu dragoste? De ce nu facem doar dragoste…

Probabil vor exista persoane care se vor revolta si vor spune ca ele fac DOAR dragoste… ca nu au contacte fizice fara sentiment… (am avut multeeee discutii pe aceasta tema…)

Unde vreau eu sa ajung… vreau sa ajung la faptul ca majoritatea ne ascundem in spatele afirmatiilor de genul „eu fac dragoste nu sex” … da’ de unde, facem sex in 90% din cazuri, facem sex (si nu dragoste) si cu iubitul/iubita… si chiar astept sa fiu combatuta pe baza acestei afirmatii… Revenind, m-am saturat de tipele (in general femeile fac asta…) care nu recunosc ca le place sexul, sexul pur si simplu, fara implicatii sentimentale, fara declaratii siropoase… Atractia sexuala este parte din viata noastra, atunci cand va uitati la un barbat „bun”, dragele mele, nu il iubiti in 3 secunde ci va atrage sexual.

Cand afirmam ca vrem/facem sex suntem etichetati ca fiind insensibili, superficiali, frivoli… dar daca spunem ca iubim, facem dragoste… brusc devenim extrem de sensibili, profunzi… dar atunci cand suntem considerati superficiali si frivoli cei ce pun eticheta se gandesc oare la faptul ca o relatie bazata pe sex poate fi mult mai „sanatoasa” si mai lunga decat una bazata pe dragoste… si seriosi sa fim oricata dragoste ar exista daca sexul lasa de dorit… dragostea se cam stinge… devine prietenie… din pacate pentu multi sexul ramane o afacere rusinoasa si condamnabila pe cand dragostea este folosita in mod repetat ca norma morala si sociala…

Si daca stau sa ma gandesc, beneficiile sexului cat si ceea ce simtim in timpul sexului se pot demonstra (stiintific), pe cand dragostea… de multe ori am impresia ca o inventam, ca este un lucru pe care ni-l dorim atat de mult incat il facem sa existe…  insumam sentimente si simtiri si le numim dragoste, iubire…

Sex fara dragoste… cu siguranta exista, dar dragoste fara sex?

Sex fara dragoste…  exista, dar dragoste fara sex …

12 gânduri despre “Sex fara dragoste… dar dragoste fara sex?

  1. Chiar imi place cum le spui tu lucrurilor pe nume. Felicitari inca o data.
    Dragoste fara sex exista normal…insa nu dureaza mai mult decat una bazata pe sex si fara dragoste.🙂

  2. Oricat de mult am vrea sa ne consideram fiinte superioare, fiinte spirituale, nu suntem capabili sa „facem dragoste”. 100% din contactele sexuale sunt sex nu dragoste. Cum poti sa spui ca faci dragoste, cand acel act, oricat de mult am incerca sa il „divinizam” tot la nevoi fizice se reduce.

    Cu ce e diferit sexul de contactul sexual din „a face dragoste”? Totul e la fel, degeaba adaugam si sentimenele alea, care chiar daca exista, exista doar in mintea oamenilor, nu si in acel contact.

    Eu cred ca „a face dragoste” se termina cand incepe penetrarea. Preludiu, e singurul moment in care cei doi sunt destul de lucizi incat actiunile lor sa fie izvorate din dragoste.

    Nu pot sa ma abtin, idiotii aia care tot zic ca fac dragose si nu sex, sunt ori niste ipocriti, ori nu au gustat cu adevarat placerea.Era un articol in FHM, cu Andreea Banica, care spunea ca a facu sex pe bancheta din spate a masinii cand era mai tanara si necunoscuta, iar apoi, doua intrabari mai jos, spunea ca ea nu face sex, ci doar dragoste. Oricat de mult nu ne-ar place sa recunoasem, cele doua notiuni sunt, in mintea noastra, similare, doar ca una ne place sa o recunoastem. Toata aceasta manie, e data de faptul ca am fost invatati ca subiectul „sex” e tabu, ca e un lucru murdar, pacatos, etc. Asa o fi, dar daca numim sex-ul ca fiind dragoste, nu murdarim si acest seniment?

    PS: Sexul acela salbatic, cand nu mai sti cine esti, in care te lasi prada momentului, fara preludiu, si dupa care te trezesti ud, cu capul spart, si vre-o trei vanatai, tot dragoste e? E cel mai placu sex, si totusi, nu are nimic sentimental in el, ci doar dorinta pura. Nu as regreta sa am preudiu fara sex, si sex salbatic fara preludiu. Ar fi dulce ca dragostea si sexul sa devina doua chestii separate.

  3. „Eu cred ca “a face dragoste” se termina cand incepe penetrarea. ”

    Gyzzard, interesant modul in care ai pus problema🙂

  4. @ Raeka: ce-i drept le cam spun… am lipsit de la lectia de „dat pe dupa cires” ( cica diplomatie… se mai numeste)
    @ Gyzzard : Domn’ Doctor , clar si concis ca de obicei… din pacate multtt timp de acum in colo nu se va face o delimitare clara intre dragoste si sex…

  5. Eu zic ca linia dintre dragoste si sex este foarte subtire. cum ai scris si tu, sexul este perceput ca fiind ceva rusinos, cand de fapt este ceva absolut normal. Eu fac dragoste cu al meu pentru ca il iubesc pentru ceea ce este si simt ca el e „the one”. fac sex cu el pentru ca ma atrage fizic si pentru ca il doresc ca barbat. si vb lui beigbeder- de care tocmai m-am indragostit-„femeia trebuie sa fie, in acelasi timp, gospodina si curva, vampa si Lolita, bomba sexuala si fecioara infricosata, infirmiera si suferinda.”

  6. „”Dragoste fara sex exista normal…insa nu dureaza mai mult decat una bazata pe sex si fara dragoste.” Cum poate exista o dragoste bazata pe sex si totusi nu exista aceasta dragoste? Ceva imi este neclar…

  7. Mircea Berindei spunea „In dragoste, sa nu ceri mai mult decat ti se da si sa nu dai mai mult decat ti se cere”. Daca o relatie ar evolua firesc, ancorata in prezent, am suferi mai putin. Asteptarile noastre exagerate ne fac de multe ori sa suferim, mai mult decat partenera/ul.
    Daca nu-ti pot promite mai mult decat clipa, de ce imi ceri viitorul?

  8. Imi pare rau ca vad si eu comentariile astea la 1-2 ani dupa ce s-au scris… Sper ca va mai citi macar autorul blogului cele scrise de mine…
    Pt. mine, „a face dragoste” inseamna relatia intima cu cel/cea pe care il/o iubesti, care face parte din intreaga ta viata, caruia/careia ii esti alaturi „la bine si la rau”, inseamna ca iti doresti sa oferi iubire cel putin la fel de mult cum iti doresti sa primesti, inseamna ca esti foarte atent/a la reactiile, dorintele, placerea celuilalt si esti satisfacut/a cu adevarat doar daca si el/ea este.
    „A face sex” inseamna relatia intima cu cineva cu care nu ai o relatie totala „la bine si la rau”, ci numai niste momente trecatoare, fie ele cat de frumoase ar fi, inseamna ca iti doresti sa primesti cat mai mult si sa oferi minimul posibil, inseamna ca esti concentrat/a la propriile reactii, dorinte, placere si satisfactia ta este egoista si individualista.

  9. Eu cred ca sint barbati dar mai ales femei care fac dragoste si nu putini si nu inteleg de ce se spune aici ca a face dragoste e posibil pina la penetrare. Cind esti atrasa sexual de cineva intervine si afectiunea si dorinta de a darui si a primi dragoste, deci cred ca majoritatea femeilor se implica si emotional si afectiv in actul sexual, nici nu mi pot imagina sexul in alt mod

Lasă un răspuns

