Feti frumosii mei….

art_142942_1Barbatii din viata mea se pot impartii in trei categorii… ei (barbatii) nu sunt multi, sunt cativa … dar tot se impart…

1 Barbatii care imi plac mie… dar nu si eu lor: In general sunt tipi carismatici, inteligenti si cu un simt al umorului extrem de bime dezvoltat… sunt oameni care imi provoaca in primul rand inteligenta, oameni care ma fac sa rad, in prezenta carora ma simt bine… dar dupa cum spuneam ori sunt luati ori… eu nu ma incadrez in ideea lor de iubita… ori… eu il vad Fat Frumos… iar el ma asociaza cu mamica… In categoroia asta exista si un caz special… am crezut ca imi place, ca-i Fat Frumos dar de fapt il asociam foarte mult cu…tata, aveam nevoie de protectie paterna.

2. Barbatii care ma plac pe mine… dar nu si eu pe ei: Eeee aici e aici… nu stiu cum dracu’ fac de atrag numai barbati cu probleme… ori sunt extrem de posesivi, ori depresivi sau suferinzi de mania persecutiei, ori mult mai mici de varsta… si nu trebuie sub nicio forma sa ii uit pe cei cu un IQ mult sub medie (cred ca par putin prostuta…). Nu o data s-a intamplat ca unul din cei enumerati mai sus sa faca o obsesie pe masura ce erau refuzati… Ca si in prima categorie nu ii pot uita pe cei pe care  eu am tendinta de ai  ocroti… iar ei… in mod sigur nu ma vad ca pe „mamica”.

3. Categoria din care fac parte extrem de putini… cei pe care ii plac si ma plac si ei… si in timp nu trec in categoria a-2a… cei de care imi face placere sa imi amintesc, relatiile pe care le port in suflet… cu care ma bucur de fiecare data cand ii revad, simplu spus barbatii speciali din viata mea.

Si am un „noroc” fantastic, cand sunt cu cineva … in mod sigur se mai gasesc cel putin doi care sa imi „perturbe existenta” fantomele trecutului, tipi pe care brusc ii loveste dragostea de mine… si culmea poate la un momentdat eu chiar i-am placut, iar cand mnie mi-a trecut ii apuca pe ei… si tot asa.

Dupa cum spuneam tipii ok din viata mea  sunt extrem de putini, oare sa fie vreun semn? Eu sa astept printul pe cal alb… si de fapt sa fie o printesa? Cred ca ar trebui sa reflect asupra acestei situatii…

Un gând despre “Feti frumosii mei….

Lasă un răspuns

