Timpul…

if_i_could_rule_the_time… cred ca este cel mai mare dusman al nostru… nu putem face nimic sa il intoarcem, la un momentdat avem impresia ca avem tot timpul din lume, dar… ne dam seama, dupa ce a trecut, ca de fapt nu-i asa.

As vrea sa pot da timpul inapoi, sa pot indrepta lucruri, sa pot tacea atunci cand ar fi trebuit sa tac… sa vorbesc atunci cand am preferat sa tac… sa rad, nu sa plang… si poate sa urasc atunci cand am iubit…

Daca as avea pentru o clipa aceasta putere, de a da timpul inapoi, si as putea sa schimb doar un singur lucru din trecutul meu… stiu sigur ca as sterge ziua in care am lasat garda jos si am aratat ca pot fi „umana” ca pot iubii ca stiu a plange… nu m-as mai lasa sedusa de o iluzie. Cat m-a costat aceasta iluzie, cate lacrimi… cate sperante desarte… cat orgoliu calcat in picioare…

Privind acum, oarecum detasat, acea perioada… imi dau seama cat de slaba am fost, cat de vulnerabila… cat de clare erau lucrurile, iar eu ma incapatanam sa nu le vad…  cat m-am agatat de o vorba in vant… de o privire (care poate nici nu imi era adresata mie…). Imi este ciuda pe mine ca am fost asa de „lipsita de mine”…  Poate a fost lectia pe care trebuia sa o primesc, sa ma lecuiesc de povesti de dragoste ca-n basme… sa aterizez pe pamant, unde nu sunt printii din visele mele si nici eu nu-s vreo printesa care saruta broscoiul si-i apare printul…

Lectia mi-am insusit-o, nu stiu daca ma voi mai lasa vreo data pierduta in basme… iar daca totusi ma voi pierde, sper ca in acel basm sa fie si un print, printul meu…

Si totusi nu-mi pare rau ca s-a intamplat…

3 gânduri despre “Timpul…

  1. Problema este ca mie imi pare nespus de rau ca s-a intamplat.Regretele si remuscarile sunt cumplite ori de cate ori imi aduc aminte.Nu pot sa iert din toata inima pe aceia care m-au ranit intantionat,cand imi puteau spune o vorba buna, sau se fi abtinut.Nu pot,inca.Poate daca ar veni sa isi ceara iertare,poate ca m-as impaca cu ideea.Dar asa raman cu rana si cu ura in suflet.

    • Pe mine nu ma ajuta faptul ca cineva care a gresit isi cere scuze/iertare… iar daca ajung sa urasc… urasc cu pasiune… si clar pot sa urasc doar persoanele care au insemnat ceva la un momentdat pentru mine… restu imi sunt doar indiferente…

  2. O replica dintr’un film : „Tine la tine, ai grija sa nu te folosesti de asta si sa o ranesti”
    Persoana pe care o iubesti are cea mai mare putere asupra ta, ma refer la puterea de a te rani. Ideea este asa cum ai spus si tu sa ai grija pe cine alegi sa iubesti sau sa ai norocul sa iubesti pe cine trebuie.

Lasă un răspuns

