Cand lingi unde scuipi…

abcAm revenit… dupa o vacanta in care am invatat multe…  mi-am intarit anumite idei si principii…

Acceptand sa plec in aceasta vacanta mi-am tradat cateva din ideile si principiile mele de viata… la momentul respectiv am crezut ca este ok sa incerc sa ma las mai putin condusa de anumite idei de viata… dar…

Vacanta a inceput super ok… cu o revedere calduroasa dupa aproximativ 1 an…  1 an care ne-a schimbat mult pe amandoi… In primele zile mi-am amintit de ce l-am iubit pe omul asta, de ce mi-am petrecut mult timp cu el… mi-am amintit cum e sa fii facuta sa te simti speciala…

Am avut parte de cel mai frumos rasarit vazut pana acum (am vazut cum soarele iese din mare, noi aflandu-ne pe varful muntelui…) am gasit tot pe acel munte o bisericuta in care mi-as dori sa ma marit (daca o voi face vreo data…), in acea bisericuta un preot batran ne-a spus ca cei ce vin pe insula si ajung la acea bisericuta, ori raman impreuna pentru totdeauna ori in scurt timp se destrama tot definitiv…
Am avut parte de privelisti minunate… de o luna plina ce se reflecta in mare de o frumusete rara… de magarusi draguti la tot pasul… de flori extrem de frumoase… de nisip negru…

Dar din pacate nu a fost sa fie totul perfect pana la sfarsit… la un momentdat parca s-a rupt ceva, au revenit amintirile momentelor nu tocmai placute din trecut… si mi-am dat seama de ce s-a terminat atunci povestea… am realizat ca unii pot uita de unde au plecat, se pot mintii singuri ca banii rezolva orice si pot cumpara sentimente… pentru cateva clipe parca am revazut un film prost… un film in care imi propusesem sa nu mai apar…  Cum mi-am dat seama ca totul nu este decat o minciuna, ca am ajuns sa ma mint singura ca „lupul isi poate schimba si naravul” mi-am spus punctul de vedere… au urmat cateva ceasuri pe care prefer sa le uit… m-am simtit murdarita…  scarbita… dezamagita… de omul de langa mine, drept urmare in miez de noapte am plecat… fara sa stiu exact unde… de fapt unde stiam… ACASA, nu stiam prea bine cum…

Cum ma aflam la „capatul pamantului” pana dimineata nu am avut ce face decat sa stau pe faleza… sa urmaresc cam ce se intampla si sa inteleg de ce albanezii sunt persoane non-grata in acea zona… (si nu numai…). Dimineata am cautat primul vapor care ajungea pe continent… pleca la ora 13 de pe insula si ajungea in Atena la ora 20.30… a ajuns in Atena de fapt la 21.00… Cum la ora aia nu exista nimic spre Romania… a urmat bineinteles inca o noapte alba pe strada (in port…), in cazul in care mergeam la hotel… nu imi mai ramaneau bani de drum, a fost cea mai lunga noapte din viata mea… o noapte in care m-am simtit vulnerabila, in care am simtit teama… o noapte in care am constietizat multe…

Dimineata, avand numele unei statii de metrou si al unei strazi, am plecat sa caut locul de unde aveam sa iau autocarul spre tara (teoretic ar fi trebuit vineri la ora 22.00) dar cum sunt o norocoasa am dat peste o firma de transport romaneasca care aveau un transport de pachete spre Romania… (noroc ca le transportau tot cu autocarul…) m-am imbarcat fara sa stau pe ganduri… au urmat ~ 20de ore de drum cu autocarul, niste politisti bulgari tampiti care nu intelegeau de ce sunt doar 5 oameni intr-un autocar de 40… si cala plina de pachete… (banuiesc ca daca au fi vorbit engleza… au fi priceput mai repede…) Intr-un final am ajuns ACASA…

Dupa toata intamplarea asta sunt convinsa ca ca nu „voi mai linge unde am scuipat”, am inteles ca daca la un momentdat am ales ca un tip sa fie „ex” am avut motive clare, si ca nu-i ok sa ma intorc asupra deciziei… Nu imi pare rau ca am incercat… in cazul in care nu o faceam… ramaneam cu indoiala „daca totusi incercam…”, nu imi pare rau nici ca nu am acceptat sa fiu ceea ce nu sunt de fapt, ca am fost orgolioasa si hotarata… Nu imi pare rau de nimic din ceea ce am facut, dar daca nu faceam sigur imi parea rau de ceea ce NU as fi facut…

Nu pot spune ca am trecut singura prin toata aceasta intamplare… aici acasa a existat cineva care mi-a acordat sprijin moral… sprijin  care mi- a fost de mare folos.

Un gând despre “Cand lingi unde scuipi…

Lasă un răspuns

