Doar la mijloc sa nu fi…

cuplufight

Este al dracu’ de greu sa te afli intre doi prieteni care tocmai au terminat o poveste de dragoste (sau poate doar o etapa a povestii). Asta este situatia cu care eu ma confrunt… si sincer nu prea stiu ce sa fac… nu stiu sa ma port cu manusi… si nici nu cred ca m-ar prinde… Ce dracu sa fac eu in situatia in care ma doare sufletul sa il vad pe el cum sufera in tacere, cum vrea sa para puternic, nepasator… si de fapt il macina asa cum ma macinat si pe mine acele sute de „DE CE-uri? ”  Cum se ascunde in spatele unui zambet… cum incearca sa isi canalizeze energia spre altceva… si in niciun caz spre altcineva… El este prietenul meu drag, cel care ma face sa rad, care imi intelege nebunia( nu de alta … dar si el e la fel de nebun…)

Ea… are 1000 de defecte dar are si 1001 de calitati, iar calitatea aia in plus o face sa fie „moldoveanca mea preferata” , nu am crezut ca o voi simti vreo data atat de aproape, dar acum in situatia asta in care este oarceum marginalizata, in care nu stiu de ce am impresia ca nu gaseste umarul pe care sa poata plange ( si da… si ea trebuie si vrea sa planga) o simt aproape, sunt convinsa ca si sufletul ei acum lacrimeaza si ca trebuie alinat.

Nu sunt adepta relatiilor dupa o perioade de prietenie si nici a  prieteniei dupa o relatie, dar acum tare mi-as dori sa ii pot vedea prieteni…

Din pacate „despartirea este un lucru trist dar uneori, rareori este un lucru util…”

4 gânduri despre “Doar la mijloc sa nu fi…

Lasă un răspuns

