Decizii…

deciziiViata simt ca se joaca iar cu mine… ma pune in fata unor decizii foarte ciudate, imi aduce parti din trecut in primplan si le transforma in prezent… oricat de mult imi doresc sa nu ma intorc undeva in trecut se pare ca exista niste „fantome” care insista sa apara…

Am clipe de prezent minunate, eu… sunt exact asa cum ma stiu… se intampla lucruri care imi plac… si dintr-o data… lucruri de mult trecute sau oameni de mult plecati… reapar si incearca cu disperare sa faca parte din prezent.

Cu ceva timp in urma am fost pusa in fata unei situatii care imi putea schimba radical viata… nu am ales schimbarea respectiva… cu riscul de a fi ranit un om… de a da peste cap niste planuri… nu am vrut sa fac acel pas.  Am facut ceea ce am simtit in clipa aia (mi-am luat bagajul, la propriu, si am colindat locuri minunate…) lasand in urma un om … niste ani… clipe frumoase… momente mai putin frumoase… tot. Acum acele momente, acel om, se incapataneaza sa redevina prezent… iar eu nu stiu cum sa aleg… nu stiu daca sa-l las sa reapara sau pur si simplu sa „incui usa”, sa las trecutului ceea ce ii apartine…

Au fost momente in care am regretat ca nu am avut curajul sa fac schimbarea… dar parca mai multe au fost cele in care m-am bucurat de libertate… de puterea pe care am avut-o de a-mi urma simtirile… Ce hotarare ar trebui sa iau  pentru a exista cat mai putine regrete?

Oare intamplarile din ultima vreme m-au schimbat? Mai am elanul necesar pentru a merge doar inainte fara sa stiu la ce sa ma astept sau voi prefera confortul si siguranta celor petrecute candva?

Trecutul, in clipa asta, simt ca imi ofera siguranta, constanta, poate si un soi de liniste… stiu ca alegand sa il las sa redevina prezent totul va fi liniar… si previzibil. M-am schimbat atat de mult incat imi doresc ca existenta mea sa fie previzibila?

Offf! …sunt prea multe de intrebari la care trebuie sa caut raspuns… Mai pot oferi? Mai merita sa caut? Voi regreta? Il voi mai putea iubi? Voi alege siguranta? Imi voi urma simtirile? Voi trai lasand trecutul acolo unde ii este locul? Mai pot avea incredere? Mai pot crede?

De ce trebuie sa aleg… oricare ar fi alegerea pierd ceva… nu vreau sa mai aleg… nu stiu cum sa aleg… cu sufletul sau cu ratiunea…

2 gânduri despre “Decizii…

  1. Se spune că timpul e intervalul dintre chemarea lui Dumnezeu şi răspunsul omului. Uneori poate nu e nevoie să alegi ci să te laşi ales de decizii şi să te bucuri că nu deţii întotdeauna controlul. Eşti umană iar asta te face deosebită! 🙂

  2. Incredibil cat de mult se potrivesc gandurile tale din acest post cu ceea ce simt eu in perioada asta…Pe mine unele lucruri ma depasesc si da, am obosit!

Lasă un răspuns

