Sunt copiata… de un frustrat.

untitled.bmpAstazi, aveam sa constat ca sunt copiata, dar nu oricum ci la modul nesimtit… nu este prima data cand se intampla (culmea fix de aceeasi persoana… pe o alta adresa).

Cel care ma copiaza (si nu doar pe mine…) este Gabriel Georgescu, pare a fi un tip de 22 de ani, care se descrie cam asaO persoana aflata in cautare…”, care spune ca nu ii plac: Nesimtirea, Prostia, Imbecilismu… da, persoana care se descrie asa copiaza cu nesimtire trairile altora, cele mai adanci sentimente… cele mai adanci dureri sau fericiri… Oare tipul asta nu are o viata a lui? Ii place sa isi asume trairile altora (in general fete…) probabil ca tipul isi doreste sa fie tipa… sau el este atat de sec… incat nu poate sa exprime nimic…

Singurul lucru pe care acest baiat frustrat il schimba in articolele pe care le copiaza este genul subiectului (schimba femininul cu masculinul…) si… la un singur articol a schimbat si poza… probabil nu l-a satisfacut cea pe care eu am ales-o

Dragul meu, in clipa cand vei citi acest post… sunt curioasa daca iti vei da seama ca iti insulti singur inteligenta copiind de la altii… daca iti dai seama ca traiesti prin intermediul altora… ca esti demn de mila…

In ceea ce priveste articolele pe care le-ai copiat de la mine iti spun ca sunt rodul unor trairi intense si foarte personale… trairi pe care tu pari a fi mult prea sec pentru a le simti… Te provoc sa scrii si tu ceva care sa merite sa fie copiat, sau macar sa scrii ceva ce simti… poti?

8 gânduri despre “Sunt copiata… de un frustrat.

  1. super tare…
    din pct lui de vedere probabil e mult mai usor sa copiezi decat sa pui creierul la contributie(asta in cazul in care exista asa ceva)…
    va fi un fel de Naomi…care se simte mai bine copiind trairi de fata dar nu isi accepta latura asta a personalitatii si atunci…schimba genul personajului..
    oricum..i-ai facut cadou si lui niste vizitatori…altfel nu cred k i-ar fi avut;)

    • Nu stiu daca exista sau nu creier acolo, dar in mod sigur exista trairi feminine intr-un corp de barbat… frustrari ca nu l-a facut mama lui fata… etc.
      In ceea ce priveste vizita pe blog… daca simte asemenea nevoi sa ceara, ii promit eu ca ii pun link la fiecare post si ii rog din tot sufletul pe cei ce ma citesc sa dea un click… asa de mila, sa ii creasca omului respectul de sine ca are trafic bun…

  2. Din pacate sunt mulţi ca el…vrea şi el să aibe un blog, să pară „interesant”, numai ca nu prea îi trece nimic prin cap, deci copiază, trebuie să scrie şi el ceva acolo, nu? Sunt tot felul de distruşi…Am inţeles ca nu te duce capu şi tre să te „inspiri” de undeva, da totuşi…chiar aşa?…unii se chinuie să scrie şi alţii vin şi dau „copy-paste”…ai putea măcar să reformulezi acea idee…

  3. Multumesc pentru ca m-ai anuntat iar, dar asa cum ti-am raspuns si la comentariul pe care mi l-ai lasat pe blog la articolul „e vara”, eu nu ii pot vedea blogul acestui tip. nu ii pot accesa pagina si imi pare rau ca nu pot vedea cu ochii mei cum ma copiaza idiotul. am citit postul tau si am ramas socata de cata prostie da dovada tipul asta. o sa scriu si eu pe blog un post dedicat lui si sa speram ca se lasa de plagiat si isi accepta conditia de om limitat.

    • Tipul asta a restrictionat accesul la blogul lui… probabil nu vrea ca cititorii „blogului lui” sa afle de unde copiaza el posturile…

  4. am un cuvant pentru astfel de oameni care plagiaza, hamsteri inapti, se invart intr-un cerc mic de lucruri inutile probabile ( sau sa nu fiu chiar rau, strict necesare ) si nu au deloc imaginatie, creativitate ( pentru lipsa acestor calitati le as recomanda mai multe vizite la toaleta, de obicei multe idei vin stand pe toaleta ). Mno, ce sa faci acu, asta e… te ai facut de un hamster inapt felicitari ( si la cat mai multi !? ;)) )

  5. Ce penibil!!!

    Am citit si am vazut multe, dar asta le intrece pe toate. Imi pare doar rau ca nu am intrat inainte sa il restrictioneze… frustratul! 😀

    • in scurt timp isi va ridica restrictia… este a 2-a oara cand observ ca ma copiaza, restrictioneaza accesul si dupa o perioada il ridica…(bineinteles posturile sunt la locul lor…)

Lasă un răspuns

