Test psihologic…

test_psihologicIn dimineata asta am avut „placerea” sa aflu ca voi da testul psihologic… si nu oricand ci in 5 minute… surpriza pregatita de doamna, pardon domnisoara (are 70 de ani si pretinde sa i-se spuna „domnisoara”) de la protectia muncii (ma iubeste multtt de tot de cand am lovit-o cu biblioraftul in freza…), nu am inteles de ce am fost singura care nu stiam dar e ok… nu ma apucam sa fac meditatii daca stiam mai de mult.

Sa revenim la test, cum dracu sunt facute aceste teste sau de cine nu pricep… poate nu stiu eu destula psihologie… dar totusi intrebari de genul „Ai vrut sa te sinucizi in ultimile 6 luni?” pe mine ma dus cu gandul la ” daca ai vrut si nu ai reusit esti un incompetent… nici asta nu esti capabil sa o faci cum trebuie”, sau „Consumi alcool pentru a te binedispune?” in prima faza am vrut sa scriu ca fumez marijuana cand vreau sa ma superbinedispun… (dar m-am gandit ca s-ar putea sa o ia de buna angajatorul si sa nu mai am acces in zona cu substante periculoase… si asta ar insemna sa nu mai am job…) sau ar fi trebuit sa le spun ca beau doar cand vreau sa uit…

Alta intrebare tampita dupa opinia mea a fost ceva de genul „Ai fost internat la vreo sectie de boli psihiatrice?”  Daca as  fi fost credeti ca recunosteam? (asta in cazul in care imi dadeau drumu de acolo…) si ca sa fie tacamul complet… ” Ai probleme cu iubitul(a)/sotul(ia) pe care nu le poti rezolva decat personal?” da frate… am ca pe alea le rezolv DECAT personal… inca nu mi-le rezolva secretara… Sa nu va mai zic de desenele alea tampite care trebuiau ordonate (cred ca le-am mai facut prin clasa a 1-a) si problemele de clasa a 2-a (gen „un kg de faina de calitatea I costa 6 lei, un kh de faina de calitatea a III-a costa 2lei, stiind acestea … cat costa un kg de faina calitatea a II-a) deci ori patronul nostru are impresia ca suntem retardati si a cerut un test pe masura… ori cei de la medicina muncii au o problema…

Totusi mi-a placut o intrebare ( in cazul in care toti cei de la test avem functii de conducere) „Va plac situatiile in care in mod natural deveniti lider?” deci daca raspundeai DA(asa cum am facut eu) recunosteai ca ai spirit de lider(variata soft la aere de sef) daca spuneai NU inseamna ca nu ai ce cauta pe postul care il ocupi… si ar trebui sa iti dai demisia ( in cazul in care nu esti condamnat la „munca in post de sef”)

Cam asa a fost testul psihologic(i-am pacalit si de data asta)… ramane de vazut daca voi trece si de controlul psihiatric…

Un gând despre “Test psihologic…

  1. si eu care credeam ca sunt singurul care nu intelege rostul acelor intrebari la inceputul fiecarui test pe care l-am facut
    la sfarsitul testului mi-am dat seama ca tine de autoconservare(i-ti doresti un serviciu mai bun sau incerci sa i-l mentii pe cel care i-l ai .. etc … etc)
    deci concluzie finala a-i inceput sa gandesti a-i dat raspunsurile care trebuiau la intrebarile din test
    deci autoconservarea (” AUTOCONSERVÁ, autoconsérv, vb. I. Refl. A-și menține, a-și apăra propria viață. [Pr.: a-u-] – Auto1- + conserva. Sursa: DEX ’98 ” ) functioneaza si la tine esti o persoana responsabila care stie sa se adapteze mediului inconjurator si te-ai folosit ratiune sa raspunzi la intrebarile lor la care daca ai fi raspuns asa cum ai fi crezut de cuvinta ar fi reisit ca esti bolnava psihic
    dar cum nivelul de cunostiinte adunat dealungul timpului ajutat de simtul autoconservarii te-au facut sa dai raspunsurile corecte pe care le vroiau ei (intotdeauna un psihiatru este insotit si de a doua personalitate a lui) a reisit ca tu esti o persoana rationala care incearca sa se adapteze oricarui mediu fara sa i-l afecteze in mod negativ
    o persoana care se implica activ in tot ce face (a-i raspuns la toate intrebarile ,a-i dus testul pana la sfarsit sunt persoane care se enerveaza nu termina testul pentru ca nu stiu sau nu au curajul sa minta)
    conform calculelor din test esti o persoana inteligenta(taiati cu o linie cifra unu daca cifra trei este mai mare decat doi)

    ………..etc……….etc…..etc

    a-ti vazut la sfarsitul testului cum va zambit ei bine mintea si ea la fel cu aceiasi nerusinare cu care ati mintito si voi in test (ai avut tendinta sa omori pe cineva vreodata … ei bine da pe vecinul de la patru cand dadea muzica la maxim in timpul saptamanii si eu trebuia a plec la muncaei)
    tin sa va anunt ca si ea sa saturat de acest serviciu care nu face decat sa fie plictisitor si rau platit banuiesc ca in timp ce simula acel zimbet se intreba daca nu cumva nu era mai bine sa aleaga alta specialitate in timpul facultatii sau chiar sa fi facut o alta facultate

    ganditiva putin chirurgie plastica implant mamar 4000 euro initial plateste curent apa gaze chirie la spatiu chirie pe echipamentele din sala de operatie nu va ganditi ca le mai cumpara cineva tot ramane 2500euro salarul lunar mai ramane 1500euro -19% impozit – 24% tva in jur la 600euro profit in urma unei singure operatii de implant mamar la zece astfel de operatii pe luna au ramas cam cu 17000 euro banii jos + 1500 salarul

    doctor psihiatru in urma fiecarui test 25ron 1000 de pacienti pe luna 25000 ron circa 5500 euro scadem chirie gaz apa curent chirie echipamente chirie calculatoare i restul de echipamente din cadrul cabinetului mai raman circa 4000 plateste impozite la stat plateste la asociacia mediciler fericiti din romania taxa anuala de membru si alte cateva taxe ca sa fii bagat in seama
    mai ramai dupa o munca cu o mie de pacienti testati doar pentru medicina muncii cu circa 2000euro in care sunt inclusi si banii de salar ai doctorului pentru ca psihiatri sunt atat de aiuriti ca a uitat sa scada mai intai salarul si restul cheltuiellor si apoi sa plateasca impozitul pe venitul cabinetului la stat

    de acea va zambea asa ironic psihiatrul si voi credeati ca i-a facut placere sa va aiba in cabinet

    concluzie finala

    mintiti pentru a mintitul face ca persoanele din jurul nostru sa se simta bine mai mult timp decat daca ati spune adevarul

    daca a-si fi facut controlul ortografic a cea ce am scris ar fi insemnat sa mint deci sa fac parte din acei oameni care zambesc tot timpul ei bine mai ma momente cand sunt sincer

Lasă un răspuns

