Punct… si de la capat.

abstract-phoenix-1

Sunt incapatanata ca asa sunt eu… de multe ori imi propun chestii aproape imposibil de realizat… uneori acele chestii nu se pot intampla, fiindca asa trebuie…  sa nu se intample… tocmai am realizat ca ceva ce imi doream tare mult nu se va intampla NICIODATA… iar in clipa asta stiu ca nu se va intampla fiindca asa am hotarat eu, nu mai vreau sa „matur” cu mine pe jos, sa fiu dezarmata in fata unei persoane, si sa indur chestii. Uneori nu-i de ajuns sa iubesti, trebuie sa si intelegi si sa fi inteles… trebuie sa fi capabil sa renunti la o doza mai mica sau mai mare de egoism… si cel de langa tine sa faca acelasi lucru… trebuie sa existe aceeasi filozofie de viata la amandoi, am realizat ca nu exista nimic din toate astea… Nu vreau sa imi fac singura rau… sa imi ranesc sufletul si in acelasi timp sa fac rau inca unei persoane, foarte dragi mie, din clipa asta va exista pentru mine doar OMUL… nu BARBATUL. Poate asa ne va fi ok amandurora… sau poate nu, asta ramane de vazut. Nu vreau sa indepartez de langa mine un om pe care mi-l doresc aproape doar pentru ca eu simt mai mult, imi voi inabusi sentimentele… vor ramane o amintire, amintirea faptului ca am un suflet si ca la un momentdat am simtit… Simtirile nu au venit si nici nu au crescut fara a fi alimentate… au fost… si nu stiu de ce uneori am impresia ca inca mai sunt alimentate… poate este decat o impresie… sau… Nu stiu, este peste mine raspunsul… si nici cel putin nu mai vreau sa il stiu, am pus punct si… o voi lua de la capat, stiu ca pot, drept urmare voi reusi.

2 gânduri despre “Punct… si de la capat.

  1. felicitări, pentru introspecție, omul trebuie privit ca o ființă inteligent-afectivă, deocamdată ne comportăm conform cu : suntem câte puțin din tot ce am întâlnit și ceea ce gura se obijnuiește să spună, inima se obijnuiește să creadă !

    să gândești frumos !………….

Lasă un răspuns

